Alla inlägg under november 2011

Av johanna ask - 16 november 2011 18:46

Kärlek kärlek kärlek.

Ibland blir man sårad, ibland blir man älskad- det är ju det som är meningen att man ska bli frälsad.

Om du inte fanns hade livet varit tråkigt, kanske till och med lite bråkigt.

Aldrig trodde jag att jag skulle få träffa någon som dig- därför blev jag extra glad att du valt just mig 

Det finns ingen som jag vill ha mer än dig, jag är så kär och otroligt glad att du är här.

 


Av johanna ask - 16 november 2011 17:09

Godkväll bloggen 

Hoppas att dagen har startat lika bra för er som den har för mig.

Blev glatt överraskad när jag pratade med henne idag som sagt och det trodde jag inte att jag skulle bli.

För ett par år sedan skulle jag absolut inte vilja sätta mig bakom skolbänken och vips- titta nu vill jag verkligen det 

Antingen har man kommit underfund med sig själv att skolan inte är så tråkig ändå eller så har man vuxit upp och inser själv att en utbildning är alltid bra, oavsett vilken.

Eller... men bara kanske- så är det en kombination av de bägge två förslagen ovan?

Det tror jag att det är i alla fall... 



Verkligen ingenting kan slå fel idag/kväll/natt.

Och det är nu på senare tid som jag har blivit mer glad och positiv till det mesta  




Varför gå runt och vara en bitterfitta när man kan vara en glader liksom?



Fr.o.m idag ska jag bara äta nyttigt, typ frukt och sånt och sluta dricka kaffe med socker...

Och om ett tag lära mig dricka kaffe utan mjölk!

Skulle aldrig någonsin kunna sluta dricka kaffe heelt och hållet, det är för mig precis som att sparka på någon som redan ligger...


Haha när vi var på skolresa i Göteborg så skojade alla med mig att jag var värsta kaffenörden typ.

Så fort jag fick syn på ett ställe med kaffe skulle jag in och köpa...

Då var man ju med ett gäng som både gjorde en psykiskt och fysiskt trött och som alla vet måste man ju fylla på med energi så man blir pigg som ett piggsvin igen och det var precis det jag gjorde  




Hehehe..



 Hittade tyvärr inga bilder från den skolresan.

Och inte heller från den förra från förra året 

Nä nu ska jag hjälpa min tjejkompis med hennes blogg..

Tjingeling bloggen!    

Av johanna ask - 16 november 2011 15:26

             


Gott med apelsiner 

Och med vatten till.

Tog en kopp kaffe efter apelsin frosseriet  

Av johanna ask - 16 november 2011 14:25

        

Detta är bilder som jag tagit nyligen  

En blogg blir alltid mycker mer intressantare om man har bilder i 

Jag hoppas att ni som läser denna gillar den, för detta ska visa min passion för skrivandet och fotografering som jag också har som ett intresse.






Uppdatering: Crendo ringde upp och hon som jobbar där sa att hon jagar både fastighetsägaren och han från Anticimex, så allt löste sig till slut ändå 

 

Av johanna ask - 16 november 2011 12:36

Fan vad irriterad jag blir på Crendo.

I flera jävla dagar har jag ringt och försökt få tag i dom, svarar dom?

SVAR: nej det gör dom inte!

Är dom helt jävla inkompetenta?  

SVAR: ja tydligen, annars hade dom svarat.

Inte nog med det så är det massa äckliga vägglöss som kryper på väggarn...

Bilder som bevisar det kommer nedan:

   



Äckligt, vedervärdigt och snuskigt!

Fick en tidningsartikel av grannen som handlade om vägglöss.

Man kan kräva ersättning, och det ska jag banne mig göra!!!
HELA min säng är fullt av såna av Anticimex att döma, för när Frank som han heter var här så konstaterade han de.

Döda som levande.

Snabba är dom också...  



Så idag lämnade jag ett argt meddelande per telefon samt skickade ett irriterat mejl till Crendo med.


Man kan ju fan fråga sig: hur tänker dom? skulle dom vilja lägga sig i en säng och bli biten och klia sönder huden så det blir massa fula ärr?

Där kan man snacka om men för livet ärligt talat!!!



Det jag vill skriva här också att den killen som var med i artikeln hade ibland upp till 40 löss i sängen och var tvungen att sova på en parkbänk och tvungen var han också att skaka sina kläder VARJE gång han skulle komma hem till någon...

Menar hur skoj är det liksom?


 



Man skäms. Jag vill inte ta hem någon helst, när man har såna äcklig ohyra hemma hos sig. Jag vill inte ens sova i min nya säng knappt, eller jag sover nästan inte, för att de biter en under tiden! Hemskt pinsamt  


Ha en fin dag alla ni andra som inte har den oturen som jag har!

 









Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards