Alla inlägg den 26 november 2011

Av johanna ask - 26 november 2011 18:42

Hej och god kväll 

Är det bara jag som tänker konstigt eller?

Om någon ringer och vill träffas och säger kom hit,

borde inte dom som ringer och vill träffas komma till en då?




Jag menar, om jag ringer till Sötis och säger kom hit jag vill träffas, då borde väl jag få mitt feta ärsle ur vagnen och åka till han, eller?

Det tycker jag i alla fall...

Ha en kanoners kväll nu!





Over and out  

Av johanna ask - 26 november 2011 13:09

Hejsan!

Blev inget bad igår med levande ljus för jag glömde totalt bort det 

Idag får det bli istället dessutom var jag sviiiiiiiiiiin trött igår kväll...

Jag hann knappt nudda kudden innan jag somnade...

Nu dricker jag dagens första kopp kaffe och huvudvärken jag hade innan har försvunnit 








Vad händer idag då?

Jag har ingenting planerat, därför att när man planerar så blir man bara besviken när det inte blir som man vill ändå!

Var lite mer impulsiv, då blir man aldrig besviken hehe.



Jaha nehe, nu får jag sluta skriva, just nu är jag heeelt tom på ord.

Många tankar som snurrar i skallen.

Ha fina dagen nu allesammans!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards