Alla inlägg den 17 november 2011

Av johanna ask - 17 november 2011 19:17

God kväll alla där ute som både bloggar eller bara gillar att läsa andras bloggar  Hoppas att allt är bra med er, för med mig är det skit bra 

Dock önskar jag att jag var i Kalmar så jag kan snacka massa skit med mina vänner där fast det är ju rätt svårt nu när jag bor i Halmstad.

Fast jag skulle jättegärna vilja flytta tillbaka dit  Längtar tills vintern kommer fast bara om det snöar då förstås. Hittade några bilder som jag tog förra året när jag praktiserade på ett företag i Oskarshamn:

 

   



















Av johanna ask - 17 november 2011 18:45

Ditt leende ger mig styrka och ork.

Dina kramar ger mig värme.

Dina händer som slingrar in sig i mina ger mig trygghet.

Din närhet gör mig rödrosig om mina kinder.

Du finns alltid nära mig även om du är 300 mil bort 

Din röst vägleder mig till rätt väg.

Dina andetag ger mig styrkan att stiga upp på morgonen.


Din doft gör mig berusad.

För evigt din.

För evigt min.

För evigt vår.



skriven av: johanna ask 



























Av johanna ask - 17 november 2011 16:47

Hejsan bloggen.

Idag var jag nere på AF och där träffade jag samma kvinna som jag träffade igår på Vuxenutbildningen...

Skulle fråga lite frågor om man fortfarande kan stå inskriven där om man börjar plugga men hon på arbetsförmedlingen sa att man får skriva in sig igen i och med att utbildningen är över ett år...

Bara bita ihop 



Hehehehe.

Kom hem för en liten stund nyss plus att Crendo hade varit hos mig också och lämnat en lapp.

Om 1-2 dagar kommer jag få den hjälp som jag har behövt ha länge i cirka 1-2 månader...



Ringa och tjata och sista gången ryta i ordentligt hjälper, i alla fall för mig.

Men jag har ju i och för sig fått talets gåva med så.

Sa också att jag tycker att det är en för jävla dålig service hos Crendo och jag skulle aldrig säga till någon att hyra hos Crendo- aldrig någonsin!   

Tyvärr sprids ett dåligt rykte som pesten gjorde i Sverige mellan 1710-1713.Sen ville han att jag skulle bo kvar i lägenheten tills all ohyra är borta annars så kommer de fortfarande att finnas kvar, och givetvis vill man inte att någon anna ska få gå igenom samma jobbiga skit som jag har fått göra!Kan känna att de är ego.

Huvudsaken är ju ändå att hjälpen kommer.


Lyssnar på Septembers version av Kärlekens tunga och jag ÄLSKAR den låten.


Hon är en ganska bra artist ändå.

Nä nu ska jag gå.

Ha en fin kväll.

Puss och kram Jojo  










































































Av johanna ask - 17 november 2011 12:41

God förmiddag bloggen 

Vaknade för en stund sedan och kollar just nu på Tabathas salon takeover...

Jag blir ledsen i ögat när de har jobb som frisör och har eget företag men så kan man försumma så många chanser när det verkligen finns dom som vill jobba med det 


Jag har fortfarande en dröm inom frisöryrket och ska bli det, innan jag fyller 30 och innan jag har barn...

   

Igår kväll mådde jag lite illa, vet inte varför och har inga tankar kring det heller..

Kanske kan det bero på att jag inte äter bra eller så?

Ska kolla på www.sf.se och se om första delen av sista filmen i Twilight visas på söndag, är såååååå sjukt sugen att se den så att jag döööör 


 Heheh.

Nu ska jag göra mig i ordning för nu ska jag ner till Halmstad arbetsförmedling.

Och prata med vägledningscentrum.  


Ska bara ladda upp en bra låt som jag älskar, förvisso inte på svenska men det är sak samma för när jag gillar låtar lyssnar jag bara på melodin:

 





Av johanna ask - 17 november 2011 00:07

Hej och godnatt bloggen min 

Idag har varit en bra dag och summan av kardemumman måste jag ändå säga att det har varit en av de bättre dagarna sedan jag flyttade mitt feta ärsel hit till Halmstad.

Jag hoppas att jag i natt kan sova utan "avbrott" så att säga 


 

Jag hoppas att morgondagen får en lika bra start med 

Ska förbi arbetsförmedlingen imorgon med hade jag tänkt, ganska tidigt tror jag, för att prata och få svar på mina frågor som jag hade idag på Vuxenutbildningen...

Hehe.

Så ha nu en god natt sömn så kommer jag skriva ännu mer imorgon 









Sov så gott!

Puss och kram Jojjo      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards