Alla inlägg den 20 november 2011

Av johanna ask - 20 november 2011 19:48

Ikväll är det tvätt.

Inte världens roligaste sysselsättning men vad gör man?

Inte direkt som att någon kommer och frågar om man vill ha hjälp ute i tvättstugan 

Har två timmar kvar och under tiden sysselsätter jag mig bl.a genom att skriva här och kollar på reprisen av Ensam mamma söker.

Btw pappan som är med där är så otroligt söt på något sätt...




Tänkte ladda upp bilder från tvättstugan (dock från i fredags då jag slog följe med min bästa Halmstad kompis ner i hennes) men jag menar det passar ju i och med att jag själv som sagt tvättar ikväll...


Skulle kunna fota min egna tvättstuga men mobilen har pissdåligt batteri och den måste laddas..



       




Hur stor tvättsuga som helst har dom där hon bor.

Min är däremot mycket mindre.


Ha en underbar vilodag/kväll nu.

Antingen så skriver jag mer ikväll eller så blir det imorgon.

Puss och kram Jojo   

Av johanna ask - 20 november 2011 17:22

Av johanna ask - 20 november 2011 17:04

God kväll min älskade blogg 

Nu är jag hemma igen efter en dag på stan.

Var trevligt faktiskt.

Senare under dagen bjöd min underbara sötis mig på MAX och det var gullig gest av honom.

Dock var jag inte såå jättehungrig, men jag fick i mig en MAX cheesburgare och en halv lyxshake med smak av choklad 



Lite bilder på saker som blev införskaffade idag:


     

Det finns så mycket fint där, att man vill köpa allt.

Visst kan man göra det dock blir man skuldsatt resten av sitt liv och skulle aldrig mer kunna ta ett lån till t.ex ett hus.

Och det vill man ju någon gång i framtiden kunna äga 


Idag ska man tvätta mellan 18-22...

Inte alls så jävla kul!

Finns det någon vänlig själ i Halmstadområdet som skulle vilja hjälpa mig med det så är jag evigt tacksam.


Skriver senare igen.

Ha det bra så länge alla mina goa läsare 

Puss och kram Jojo.  























































































































Av johanna ask - 20 november 2011 09:52

God morgon världen 

Idag är det redan söndag och jag funderar på varför veckorna går så snabbt!

Gör dom alltid det precis vid jul eller vad?

Jag önskar att man kan stanna tiden någon gång och inte vara så stressad hela tiden 

Tur är i alla fall att jag redan har hittat klappar till mina underbara syskonbarn...
















Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket just nu.

Men gör det så fort jag får tid igen.

Puss och kram Jojo


P.s bilder kommer sen d.s

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards