Alla inlägg under februari 2012

Av johanna ask - 29 februari 2012 20:09

Hej och god kväll bloggen.

Idag har inte hänt så mkt.

Jag har gått i skolan som vanligt..

Idag gick jag och E.F och tog en kaffe på Robert's Coffee efter skolan.

Cafe latte.

Mumma!
 


En teckning som S.J ritade idag.

Skiiit snygg!
Och färgglad 

Det var allt för idag/ ikväll.

Puss och kram Johanna    
 

Av johanna ask - 28 februari 2012 19:20

God kväll...

Jag blir så jävla arg på mig själv att jag glömde köpa kaffe idag innan jag kom hem!!! 
Sååå smart man är gaaah...

Hungrig som ett as är jag också!
Finns ingen mat hemma hos mig så jag får väl gå till Max eller McDonalds eller så?
Men det vill jag inte, jag behöver spara peeeengar i alla fall om jag och min älskde pojkvän ska åka ner och hälsa på hans familj i Kosovo!
 

Nu kollar jag lite på TV.

Ha en fin kväll!

Bla bla bla...

Skit gammal bild..

Ha en trevlig kväll- nu ska jag mumsa i mig apelsiner och ett stort glas vatten!
Kram 

Av johanna ask - 28 februari 2012 18:02

Hej och god kväll.

Idag i skolan så kom en man från www.migrationsverket.se och pratade med oss i klassen.
Alltså inte en och en då utan hela klassen...

Jag kan väl tycka det är bra jag menar de fyller ju en funktion de OCKSÅ faktiskt!
 

Är lite nere idag, för jag trodde verkligen att jag skulle kunna köpa mina snygga byxor idag, men tyvärr hade de inte min storlek.

Jag fann några andra men dessvärre så var de inte lika snygga som de jag blev lite förälskade i 

Finns ju inte så mycket man kan göra åt det och att gnälla hjälper en ju inte direkt...

Hehehe.

Ikväll ska jag faktiskt inte göra så mycket mest bara ta det lungt och kanske äta något gott tillsammans med min söta lilla älskling! 

Fick presenter igår från hans släkt i Kosovo.

Heeelt underbara grejer:
1. Tre halsband.

2. Två par öronhängen.

3. En vit mys dress.
4. Ett läppglans och en kajal penna (de satt ihop!)
5. Ett bling-bling armband.
   

Tack underbara människor där nere.

Jag ska ge er något fint till er också, när vi ses!
Jag blev skit glad för presenterna!
  

jag blev sjuuuuukt glad måste jag bara säga!!
Jag ska säga tack ordentligt fan till dessa underbara släktingar till min fina, underbara pojkvän!
 



Men det får bli senare för nu mina vänner ska trötta, söta, lilla jag kolla på teve ett tag, tills mannen i huset kommer heeeeeem!
Puss och kram Johanna 

 

Av johanna ask - 28 februari 2012 11:48

God förmiddag bloggen!
Idag har vi i skolan varit på Alla hjärtans hus och det var ganska lärorikt måste jag säga.
Blev glatt överraskad när de ändå har så mycket för de äldre och så mycket aktiviteter för dem  
Det värmer otroligt mycket.


Men just nu sitter jag i elev data salen tillsammans med S.J, E.F och A.M och gör vårat skolarbete, eller ja, iallafall S.J sitter och renskriver våran kludd...

Tack det är skit gulligt av dig S.

  


Slutar 15.40 idag och det känns oändligt långt borta måste jag säga.

Fast det kommer nog gå hur snabbt som helst, hoppas jag, för jag vill hinna iväg och köpa mina nya jeans som jag är förälskad i:
     

 


Så ser mina favorit jeans ut idag som jag ska köpa!
Sjuuuukt snygga och kostar bara 399 kronor från Gina Tricot  

Can't wait til' I got em' on me!  

Nu vill jag önska er en underbar dag och så kommer jag skriva lite mer sedan då jag har kommit hem.

Puss och kram / Johanna


Av johanna ask - 28 februari 2012 11:48

God förmiddag bloggen!
Idag har vi i skolan varit på Alla hjärtans hus och det var ganska lärorikt måste jag säga.
Blev glatt överraskad när de ändå har så mycket för de äldre och så mycket aktiviteter för dem  
Det värmer otroligt mycket.


Men just nu sitter jag i elev data salen tillsammans med S.J, E.F och A.M och gör vårat skolarbete, eller ja, iallafall S.J sitter och renskriver våran kludd...

Tack det är skit gulligt av dig S.

  


Slutar 15.40 idag och det känns oändligt långt borta måste jag säga.

Fast det kommer nog gå hur snabbt som helst, hoppas jag, för jag vill hinna iväg och köpa mina nya jeans som jag är förälskad i:
     

 


Så ser mina favorit jeans ut idag som jag ska köpa!
Sjuuuukt snygga och kostar bara 399 kronor från Gina Tricot  

Can't wait til' I got em' on me!  

Nu vill jag önska er en underbar dag och så kommer jag skriva lite mer sedan då jag har kommit hem.

Puss och kram / Johanna


Av johanna ask - 27 februari 2012 22:14

Hej och godkväll bloggen.

Jag har tyvärr inte tagit några nya bilder än. 
Har väl några på minnes kortet från igår bara men  ska se efter.

Finns det så kommer jag definitivt ladda upp några.

Läste några bloggar idag och fick en sådan jäkla inspiration så det skriker om att kan jag lova    

   
 

Nä nu ska jag nanna.
Skola imån.

Natti natt:D       

Av johanna ask - 27 februari 2012 10:16

God morgon alla godingar!
Jag sitter hemma och väntar på att jag ska få åka till skolan och ha datorkunskap 
Dricker just nu en kaffe och ska snart brygga en ny kopp så jag kan ta med mig på bussen...
Vad ska ni göra idag då?
 

Och nu kollar jag på några avsnitt från Solsidan säsong 2 med för att fördriva tiden.
Jag kan inte få nog av den serien...

Så idag blir det ingen bild just nu, för har ingen ny som jag har tagit...

Jag ska skriva lite mer senare, antingen innan jag far till skolan eller efter att jag har slutat!
 

Solen skiner inte just nu, men jag hoppas att den kommer börja skina lite senare.
Puss och kram / Johanna    

Av johanna ask - 26 februari 2012 23:45

Jag blir sååå jäkla glad när min sötnos är skit glad.
Såååå många som tycker om hans foto.

Han bara:
"Förlåt älskling, men jag är glad idag!"
Inget man ska behöva be om ursäkt för!
Älskar han över allt annat...
   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards