Alla inlägg under januari 2012

Av johanna ask - 7 januari 2012 21:34

God kväll alla underbara människor där ute!

Idag så promenerade jag och min älskling till Komvux, Halmstad, så att jag med säkerhet ska komma rätt den 16 januari klockan 09.00 och damn vad jag längtar.

Hur har eran jul annars varit?

Min har varit botten!! 






























































Igår fick jag en termosmugg där det står I   coffee av min prins, och jag blev överlycklig för jag gillar verkligen såna muggar!

Det kommer väl till pass nu när man ska bli student och inte hinner dricka kaffe hemma om mornarna.

 

Måste verkligen säga att min man är den bästa mannen i hela världen, förvisso förstår han inte alltid alla ord jag använder men han lyssnar och tar till sig det man säger!

Han är definitivt inte som alla andra albaner (som jag har läst om på Internet, såna som leker av sig med svenska tjejer och sen när det är dags för giftermål tar dom gärna sina egna)!!


Jag är sååå himla lyckligt lottad.



Den andra januari när S.T kom hem från  Kosovo så hade han med sig presenter ifrån min älsklings familj.

Smycken och smink- och sanna mina ord jag blev överlycklig.

Dock kändes det dumt då jag inte hade med mig något till dom 

Det får vi ta i sommar då vi ska dit ner.




Nu kollar jag på Flightplan med bl.a Jodie Foster som skådis.



Njuter av en kopp kaffe i min fina bryggare som jag fick av min pappa och D i julklapp!Och så hät ser mina första dagar ut i skolan!


Puss och kam Jojo 




Av johanna ask - 7 januari 2012 14:49

God eftermiddag min blogg (som jag har varit dålig på att uppdatera)!!Fick veta en tråkig nyhet av min svägerska (min killes syster) och den dåliga nyheten är att deras faster har gått bort:(Tycker såå synd om dom:(Samtidigt så var hon ju sjuk, så hon kommer ha det så mycket bättre uppe i himlen än att gå och ha ont.Det har annars inte hänt så mycket mer än att jag berättade för min pappa och min syster och hennes man att jag är tillsammans med en alban och reaktionerna var inte bra.På ett sätt kan jag förstå det, jag menar jag har dolt det i sex månader och det är ju inte världens smartaste.Samtidigt så tycker ju inte jag att de ska sitta och berätta för mig att jag borde göra slut med honom...Har jag rätt eller har jag rätt?Okej, albaner har kanske inte världens bästa rykte men jag menar ALLA är inte samma liksomJag ska och kommer i alla fall fortfarande vara tillsammans med honom, för han är en underbar man och kille och har aldrig NÅGONSIN varit taskig mot mig!Jag är så himla kär i honom och jag vill leva mitt liv med han.Snart ska vi två ner till stan och vi ska gå så att jag hittar till skolan som ligger på Skånegatan 59 här i Halmstad.Kanske ses vi ute på stan eller så gör vi det inte- whatever liksom;)Ha en fortsatt bra dag/kväll alla ungdomar och äldre.Och vet ej om jag berättade det att jag kommer få körkortet betalt när jag är klar med Undersköterske utbildningen?Pappa kommer pröjsa det:)

Av johanna ask - 2 januari 2012 23:34

Hej hopp alla glada!

God fortsättning på er.

Ska ladda upp lite bilder imån.

För nu ska jag sova.

Har inte skrivit så mycket under en tid och det beror på att jag inte har haft tillgång till Internet.


Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards