Alla inlägg den 22 november 2011

Av johanna ask - 22 november 2011 23:22

Hej och god kväll bloggen.

Kollade på Desperate Housewifes ikväll och nu kollar jag på Criminal Minds.

Vad gör ni för kul då? 


Sötis är hos mig nu och då mår jag som bäst.

I mina ögon finns det ingen finare (oavsett vad så gör han mig glad, vare sig min familj gillar det eller ej)...

Vill så gärna ladda upp en bild på han.

Och det ska jag göra:



Han är lika söt och fin och snäll som han ser ut på bilden 

Visst känns det underbart när man har en eller flera olika personer (dock inte på samma sätt) som får en att sväva som på rosa moln?

Jag har två män i mitt liv, som jag älskar mest av allt:'

Min pappa och min morfar 

Vad skulle jag göra utan dom två?

Nu har ju Sötis kommit till att bli en stor del i min vardag, han visar mig runt i Halmstad och så efter att han har slutat jobba...

Plus att jag har M.H också, en underbar väninna som jag inte skulle kunna klara mig utan heller:

De två är de mest betydelsefulla här i Halmstad.

Hemma i Stockholm så är det ju min pappa och morfar...











Mina vänner i Kalmar är också skiiiiiit viktiga i mitt liv 

Framförallt E.E och M.G





















































Jaha nähä, dags och "diska" tänderna sen krypa till kojs för att sedan kolla på Jims värld på tv 3.

Puss och kram Jojo   

Av johanna ask - 22 november 2011 21:06

               


Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes 

Ha en trevlig kväll.

Antingen så skriver jag mer ikväll eller så gör jag det imorgon!

Puss och kram Jojo     

Av johanna ask - 22 november 2011 18:13

God kväll!

Nu är jag hemma efter en liten runda på stan med M.H 

Vi var inne på Lagerhaus, Åhlens och Ticnet (hon kollade på resor till Turkiet tillsammans med sin sambo, förmodligen ska dom åka dit nästa år).

Det hade liksom inte varit fel och komma bort till värmen 





Hade mer än gärna åkt tillbaka till Portugal med där var jag med familjen för en sisådär 14-15 år sedan...






Just nu har jag inget mer att tillägga.

Ska ta några bilder sen som jag ska lägga upp här sedan 



Puss och kram Jojo  

Av johanna ask - 22 november 2011 13:57

       

Ibland är det svårt att säga i ord så därför lägger jag upp bilder istället. Som jag tidigare sagt så har ALLA mina bilder en betydelse.

Det kan vara en händelse eller liknande, som man inte kan se på bilderna. Dessa var i alla fall när jag var hemma hos en kompis och vi hade svin roligt. Hehe.

Hejdå!  

Av johanna ask - 22 november 2011 12:46

Av johanna ask - 22 november 2011 12:46

Av johanna ask - 22 november 2011 12:30

God förmiddag 

Hoppas att morgonen har varit bra?

Själv så vaknade jag för cirka en timme sedan och har hunnit dricka mitt morgonkaffe så nu känner jag mig som en människa och inte som en zombie  Igår var jag ju som sagt hemma hos min tjejkompis Monica och vi drack kaffe, åt kakor som hon hade köpt på Vapnö julmarknad samt kollade på en film. Bilder ska jag lägga upp nu hade jag tänkt, gjorde ju inte det igår:         

Ljus är A-O för mig under kalla och mörka tider.

Dessa ljus tog jag hemma hos mig innan jag gick hem till henne.

Hoppas att ni gillar min blogg.

Jag gör i alla falla mitt bästa.


Ha en fortsatt trevlig dag idag, det ska jag ha.

 

Puss och kram Jojo

   



















































































































































Av johanna ask - 22 november 2011 00:20

God natt alla människor.

Hörs imorgon!

Sov så gott, för det ska jag göra till 110 procent.

Puss och kram Jojo  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards