Direktlänk till inlägg 6 september 2012

hej hopp gummi snopp

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

 

denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))
älskar dig älskling<3<3<3<3


hallojsan!

oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö


pluggar ikväll men ska ta en promenad nu och prata med min goa tjej kompis:))
annars så händer det inte så mycket i mitt liv mer än att jag fick en sån go lapp och frukt av min älskling innan han for till jobbet:))


min man är världens bästa så det så:))
ska gå en sväng förbi statoil och köpa en kopp stor caffe latte:))
tjo hejsan:))


   

nu hittar jag inte den rätta bilden...

men första bilden var när jag och min sambo började träffas (dock är det inte han på bilden, det är min tjej kompis kille)
och den andra bilden är när fvi var i malmö i lördags:))



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 18 juli 2012 21:53

hej mina vänner!   har läst på en blogg, hanna widersteds närmare bestämt, och det är första gången jag läste hennes blogg. men ärligt talat så undrar jag vad det är för människor som kommenterar såna elaka saker?såg inte big brother, hon hade ...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards