Alla inlägg under november 2011

Av johanna ask - 19 november 2011 13:26

Av johanna ask - 19 november 2011 12:32

Hej och godförmiddag alla godingar 

Nu är jag mer vaken och vaknat för exakt en kvart  sedan.

Hoppas att ni alla kommer få en fin lördag idag för det planerar jag att ha i alla fall...



Vad brukar ni göra en lördag? 

Jag brukar gå och kolla i affärer, dock inte lika kul när man inte har pengar men då kan man ju "fönstershoppa" och handla det sen när man får pengar...



Jag har sett en jättesnygg väska från Gina Tricot som jag gärna skulle vilja ha, ska lägga upp en bild på den hade jag tänkt.

Är det bara jag som är väsk älskare?

Har i garderoben här hemma cirka fem eller sex  stycken 





   

Så här ser i alla fall väskan ut som jag vill köpa från Gina Tricot. Helt sjukt snygg 

Det är i alla fall min stil!

Vad tycker du om väskan? 

Kul och höra andras åsikter med  

Det var allt för nu, fortsätt att läsa min blogg, tycker det är kul att så många som läser den just nu gillar den 


Nu ska jag vattenkoka en kopp kaffe och fixa i ordning mig, man kan ju inte gå omkring i nattsärk hela dagen bara för att det är helg 

Puss och kram Jojo   
































Av johanna ask - 19 november 2011 08:05

God morgon bloggen.

Vaknade med ett ryck, fickl för mig att klockan var mer än den var!

Så ska gå och nanna igen och vakna upp med ett gladare humör... 

Morgonhumöret är verkligen inte på topp!


God morrm på er.

Hörs senare under dagen mina goa läsare.

Puss och kram Jojo

Av johanna ask - 18 november 2011 22:10

God kväll alla där ute som läser min fina blogg.

Idag på Internet såg jag tre par fina skor som jag blev förälskad i.

Tänkte lägga upp några bilder på dom:




   




Och dessa par skor kommer från hemsidan www.footway.se

Skit snygga tycker jag!

Vad tycker ni?

 


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sätta i hörlurarna till min iPod.

Ha en trevlig kväll/natt.

Puss och kram Jojo 


  

Av johanna ask - 18 november 2011 16:53

Halloj bloggen.

Nu hade jag tänkt föra över lite bilder som jag har fixat.

Bilder säger mer än tusen ord så därför har jag nu tänkt vara snäll och dela med mig av några minnesvärda bilder.

Och ALLA mina bilder jag lägger upp har en stor betydelse för mig.

Det är inte bara random pics som läggs ut:


Detta är ett pulver som jag fick från Anticimex så man kan spruta på väggarna ifal det skulle komma mer ohyra till mig 


Jag i glasögon, dock är dom snea eller så är det jag som har huvudet på sne.

Avgör själva!

Vad mig själv beträffar tycker jag att glasögonen sitter på sniskan.


Denna bild är tagen när jag bodde hemma och vi bodde i lägenhet i Märsta.

Min födelsedag och jag hade precis fått min systemkamera 


När jag bodde i Kalmar så var jag och min tjej kompis A.O på promenad, och hon pratade i telefonen och då passade jag på, kamerakåt som jag är, att ta bild på mig själv!  


Haha jag hittade en rolig app till min mobiltelefon så jag hade lite roligt med den i väntan på att jag ska gå hem till min tjejkompis M.H 



Appen heter: Effect Booth.



Ha en rolig stund nu och skaffa gärna appen, jag tycker den är svinkul.

Fast i och för sig så har jag ganska tråkig humor så allt som är tråkigt kan jag tycka är svin kul, beroende på vem det är som säger/gör något!  




          

Ha en toppen bra fredagskväll nu allesammans.



Av johanna ask - 18 november 2011 13:59

Hej igen.

Anticimex var här nyss och bekämpade min ohyra och samma man som alltid varit hos mig var här idag igen, en supertrevlig karl må jag säga  

Nu så hoppas jag att fanskapen döööööör och jag vet att man egentligne inte ska önska livet ur någon, för det kan slå tillbaka på en själv, peppar peppar ta i trä.

Men jag gör ett undantag nu.


Var bara det jag hade att meddela för tillfället.


Ska förbi M.H senare under dagen...

Puss och kram Jojo    

Av johanna ask - 18 november 2011 10:49

Hej bloggen 

Idag är det äntligen fredag och det är underbart för då kan man sova hur länge som helst och man kan göra så mycket skoj, som t.ex att gå på bio och se Breaking Dawn.

Jag hoppas att jag får se den snart för Twilight är de bäästa av de bästa filmerna jag någonsin har sett.

För att inte tala om böckerna!!!




 



Greys Anatomy är på och den serien är ju inte heller illa pinkad.

Derek är äckligt snygg.

Nu ska jag gå men ha en kanon toppen bra dag idag mina vänner 





   

 

Av johanna ask - 18 november 2011 09:43

  

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards