Alla inlägg under november 2011

Av johanna ask - 25 november 2011 12:44

Hej bloggen!

Hoppas att allt är bra med er därute?

Med mig är det bra förutom lte huvudvärk och att jag glömde bort ett möte jag skulle gå till idag kvart över tio på morgonen 

Man är ju int mer än mänsklig eller hur?






Menyn ikväll är kyckling och min egengjorda marinad och potatis i ugn 



Sen brukar jag göra en egen kall sås så att säga.

Där använder jag creme fraiche (lätt), sweet chili sås, paprika krydda och svart peppar. 

Går aldrig efter speciella mått, utan vill man ha skit stark så tar man mycket av kryddorna ocg sweet chiilin 







Ska lägga upp bilder senare idag, det kan ni skriva upp att jag ska!





Jag och en kompis åkte ner till Göteborg igår skit tidigt på morgonen...

Kom till baka sen eftermiddag/tidig kväll.














Jag somnade tydligen när det var jättehög musik, nästan så hög så man tror att man ska spräcka högtalarna...





Tyvärr så har ju inte jag körkort annars hade jag gärna kört 














Tog tyvärr inga bilder, bara på en mugg till mamma som hon ska få i julklapp 





        


Av johanna ask - 24 november 2011 22:59

Dagens första och sista inlägg.

Har varit iväg hela dagen idag, därför har jag inte skrivit.

Dessutom så har jag vilat med  efter en sömnlös natt 

Skriver mer i morgon, god natt och puss och kram från mig... 

Av johanna ask - 23 november 2011 22:59

God kväll min älskade blogg...

Hur står det till ikväll?

Förlåt har varit skit dålig på att skriva idag, men jag skriver i alla fall nu.

För visso för att säga godnatt mest.

Dock är det bättre sent än aldrig!


 

Av johanna ask - 23 november 2011 16:58

 

Av johanna ask - 23 november 2011 15:07

Av johanna ask - 23 november 2011 14:56

Hej och godförmiddag mina läsare 

Hur har eran dag börjat?

Min började med att jag vaknade och hade ett pissigt humör, förvisso har jag alltid ett dåligt morgonhumör, därför ville jag inte skriva här och vara negativ mot er andra som har haft en bra start på dagen 


Nu är det bättre...





Så vad händer hos er idag då?















Nu ska jag dra.

Ha en kanoners dag...  






Av johanna ask - 23 november 2011 00:47

Hej bloggen! 

Jag har försökt sova men det går inte, jag har ingen aning om varför?

Är det kanske julstressen och vetskapen om att jag inte har köpt några julisar än?

Jag skulle kunna tippa på det faktiskt.

Nöjer mig med att kolla på Jims värld, den karln är ju för jävla go' 



Enligt Sötis så är han alban men det har jag svårt att tro, han ser ju ut som en americano...









Någon där ute som vet ifall Jims värld finns att köpa på DVD box?

Hade varit jääääääävligt roligt att kolla på den serien från början till slut 





Nu ska jag sluta skriva, ni får läsa mer av mig imorgon!

Puss och kram Jojo   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards