Alla inlägg under november 2011

Av johanna ask - 30 november 2011 22:14

God kväll bloggen!

Idag har jag införskaffat mig mitt nya smink som verkligen var behövligt...

Och på kuppen så tappade jag även bort hemnyckeln, vilket var mindre skoj och mindre behövligt!  

Dock var det en vänlig själ som hade lämnat in den på Coop, och det är jag skit tacksam för.

Att det fortfarande finns såna vänliga själar ibland oss?

Synd bara att det elaka jävlarna hörs och syns mest.

Stack förbi M.H och J.B på en kaffe...

Eller aa, kaffe och kaffe det fick bli te! 

Sak samma.

På fredag är det bestämt att jag ska sitta barnvakt i några timmar då M.H ska iväg på möte.

Det gör jag så gärna för hennes son är den gulligaste 6-åringen som går i ett par skor (ja förutom mina syskonbarn då )  

Jaha nu har jag typ inget mer att tillägga.

Bilder ska jag ta imorgon på bra böcker som borde läsas...


Puss och kram Jojo

God natt och sov gott  

Av johanna ask - 30 november 2011 12:38

Av johanna ask - 30 november 2011 12:32

God förmiddag bloggen 

Hoppas att allt är bra med er?

Med mig är det inte så bra, är förkyld så jag sitter mest med snytpapper och fräser hela tiden TYVÄRR 

Ska nog göra en massa te snart och krypa ner under täcket och slå på någon bra film.

Dock är det ganska svårt för mig, för jag är stressad inombords!

Jag har svårt att somna om nätterna, oavsett om jag lyssnar på musik så ligger jag och vrider och vänder på mig 



Sånt är livet och det som ej tar död på mig gör mig bara starkare, säger man i alla fall!!






Så vi hörs av senare.

Puss och kram Jojo 

Av johanna ask - 29 november 2011 19:34

  

Nu känns det verkligen som om julen är nära.

Snart ANDRA advent (visste inte ens att FÖRSTA var i söndags)...

Och jag ska tvinga med M.H (dock blir det inte så svårt), Sötis och hans kompis på julmarknad!

  

Älskar julen och allt vad den för med sig för övrigt är det en högtid som jag kan känna ÄR någon som man bara MÅSTE fira...

Påsk och sånt annat förstår jag mig inte redigt på VARFÖR man firar?

 Jaha nu ska jag sluta för nu ska jag kolla på teve.

Tjingeling bloggen!  

Av johanna ask - 29 november 2011 18:48

God kväll mina vänner.

Hur har dagen varit?

Min har varit ganska bra, tror jag börjar bli dåsig för jag har ont i halsen och snorig är jag med 

Ska bara ladda upp några bilder, sen ska jag dricka en kopp te: African Rooibos, otroligt gott och luktar gott gör det med 

   

Detta var min lunch idag. Asgoda, finns att köpa på Lidl


   

Supergott te.

Luktar på något sätt lite jul-aktigt tycker jag 

Så ha nu en fortsatt fin kväll!

Puss och kram Jojo 

Av johanna ask - 29 november 2011 12:39

Av johanna ask - 29 november 2011 12:24

God dag bloggen 

Hoppas att allt är bra?

Med mig är det super.

Har införskaffat ett par nya SKIT snygga pjucks 

Ni vet när man ser ett par skor och man blir alldeles förälskad vid första ögonkastet?

Så blev det för mig redan i söndags och igår så köpte jag mig dom!

Var ju på stan i stan i söndags med Sötis och hade gärna tagit med M.H och J.B om dom inte hade varit iväg på Gekås...

 

Ska ladda upp bilder på skorna nu hade jag tänkt:        

Underbart sköna är dessa skor!

Kostade mig 1220:-

Kan lova att det är värt pengarna, för det är skinn och då får man ju verkligen hosta upp pengar 

Och skorna kommer från Nilson Shoes.


Ha en skit bra dag i dag mina vänner!

Puss och kram Jojo 





















Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards