Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

13 juli 2012

Av johanna ask - 13 juli 2012 13:49

hej bloggen det var ju ett tag sedan jag skrev men det är för att jag har varit på jobbet och jobbat  

känns sjukt bra.

igår så tog jag mig an ett extra pass, slutade egentligen 15.00 men sedan så tog jag ett kvälls pass från 16-20 på en annan avdelning hehehe


jobbade med två väldigt trevliga kvinnor igår, och det känns så sjukt bra för de sa  att jag har gjort ett bra jobb och de sa även tjejen jag jobbade med på morronen igår med...

jag kan, jag vet, jag vill- så måste man tänka hela tiden när man jobbar   


man kan inte gå och klanka ner på sig själv, jag menar då blir det inget bra jobb över huvudtaget...

plus att de gillar mig så jag har blivit timmis på attendo wohoo vad glad jag är   

nu ska jag börjar göra mig i ordning för att bege mig i väg till jobbet, men innan dess så ska jag dricka massa kaffe hihiihih   


någon gång så hoppas jag på att få jobba med elin med, fast vi är på helt skild våningar!

men en vacker dag så ska jag göra det hoppas jag i alla fall hehehehe

ha nu en bra fredag för det ska jag se till att ha, även om det är fredagen den 13:onde   

puss och kram / johanna   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

  denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))älskar dig älskling<3<3<3<3   hallojsan! oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö pluggar ikväll me...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards