Alla inlägg den 19 november 2011

Av johanna ask - 19 november 2011 23:20

ATT ÄLSKA DIG


Du får solen att bli varmare, 

du får allt att bli bra.

Du får tiden att gå snabbare,

varenda dag.

Du är en sådan grann man,

nästan för bra för att vara sann.

Du får allt att kännas så underbart,

nästan att jag klassar dig som smart.

Du och ditt fina leende,

får mig snart att ändra beteende.

Du tänker bergis någon gång "kolla hit, se på mig",

och det är det som gör att jag älskar dig.

Du får mig nästan alltid att le,

även när jag inte vill att någon ska se.

Du får mig att alltid vilja hålla din hand,

då drömmer jag mig bort att vi går längs en härlig sandstrand.

All min tidigare hjärtesorg får du att försvinna,

du gör istället så att jag den vill övervinna.

Tack för att du finns i livet,

det har gjort så att jag vågar ta det stora klivet:

Att älska dig!


  

Säg gärna vad du tycker, jag tål det mesta!

Av johanna ask - 19 november 2011 23:08

Hej och godkväll 

Nu är jag hemma igen efter att ha varit iväg ett bra tag.

Skönt att äntligen få vara hemma...

Har skaffat ett dikthäfte som jag ska skriva i också.

Så det känns ju bra.

Ska dela med mig av dom någon dag.

Kanske imorgon?



Har alla haft en bra dag idag? 

Förresten så kommer jag dela med mig av en av dikterna ikväll, dock under rubriken Egenskrivna dikter.

Finns där några andra som gillar att skriva dikter?

Jag älskar att läsa och kommenterar gärna!



Ha en underbar natt nu allesammans och sov så gott då ni ska sova, för det ska jag göra nu efter att jag har lagt in dikten.

Puss och kram Jojo


   











Av johanna ask - 19 november 2011 17:10

Hallojsan!

Nu är jag hemma igen 

Hittade faktiskt en utstyrsel som jag och kommer förmodligen ha på nyårsafton.

Var förbi Lagerhaus med och den affären ÄLSKAR jag.

Dom har så mycket skoj där 

Plus att jag även hittat några skit fina tröjor till mina syskonbarn med som dom ska få i julklapp.



Ha en bra kväll nu.



Puss och kram Jojo 

Av johanna ask - 19 november 2011 14:37

Hej igen.

Nu ska jag ner till Halmstad City och kolla runt där.

Jag ska åka med en sötis som jag gillar typ jätte jätte mycket 

Han är sååå jävla söt och snäll.





Hoppas att ni får en bra eftermiddag och en trevlig fortsättning på lördagen.




Puss och kram Jojo 







Av johanna ask - 19 november 2011 13:26

Av johanna ask - 19 november 2011 12:32

Hej och godförmiddag alla godingar 

Nu är jag mer vaken och vaknat för exakt en kvart  sedan.

Hoppas att ni alla kommer få en fin lördag idag för det planerar jag att ha i alla fall...



Vad brukar ni göra en lördag? 

Jag brukar gå och kolla i affärer, dock inte lika kul när man inte har pengar men då kan man ju "fönstershoppa" och handla det sen när man får pengar...



Jag har sett en jättesnygg väska från Gina Tricot som jag gärna skulle vilja ha, ska lägga upp en bild på den hade jag tänkt.

Är det bara jag som är väsk älskare?

Har i garderoben här hemma cirka fem eller sex  stycken 





   

Så här ser i alla fall väskan ut som jag vill köpa från Gina Tricot. Helt sjukt snygg 

Det är i alla fall min stil!

Vad tycker du om väskan? 

Kul och höra andras åsikter med  

Det var allt för nu, fortsätt att läsa min blogg, tycker det är kul att så många som läser den just nu gillar den 


Nu ska jag vattenkoka en kopp kaffe och fixa i ordning mig, man kan ju inte gå omkring i nattsärk hela dagen bara för att det är helg 

Puss och kram Jojo   
































Av johanna ask - 19 november 2011 08:05

God morgon bloggen.

Vaknade med ett ryck, fickl för mig att klockan var mer än den var!

Så ska gå och nanna igen och vakna upp med ett gladare humör... 

Morgonhumöret är verkligen inte på topp!


God morrm på er.

Hörs senare under dagen mina goa läsare.

Puss och kram Jojo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards