Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

14 juli 2012

Av johanna ask - 14 juli 2012 10:07

hej och godmorgon!


igår kväll så var det ju en skräckfilm på kanal 5, fredag den 13, vilket var ju helt lägligt med tanke på att det var det datumet igår.

älsklingen somnade så åter igen fick jag se en skräckis själv och jag tycker inte om den...

man kan mer kalla den för en thriller för så läskig var den inte tycker inte jag   

den var mer psykisk tycker jag i alla fall.


idag vaknade jag halv tio efter att bara ha sovit några få timmar men jag kunde verkligen inte somna om jag försökte!

älsklingen sover så gott i alla fall, ikväll ska vi iväg till rijad och hans tjej för att dricka lite och lyssna på musik...

Egentligen så hade jag hellre hoppats på att få jobba hela denna helgen och hela nästa SKA jag ju arbeta...


nä nu känns det som att jag bara svamlar, ska dricka upp mitt kaffe och sedan så ska jag piggna till lite så kommer jag skriva mer.

ha en underbar lördag alla   

 

puss och kram / johanna   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

  denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))älskar dig älskling<3<3<3<3   hallojsan! oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö pluggar ikväll me...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards