Alla inlägg under december 2011

Av johanna ask - 20 december 2011 14:03

Hejsan alla goda läsare.

Jag har en skit bra nyhet för er.

Jag KOM IN PÅ SKOLAN.

Skiiiiiit glad är jag och det finns ingenting som kunde komma bättre till hands än en liten utbildning

 

Ha en underbar kväll det ska jag ha i alla fall

puss och kram jojo 

Av johanna ask - 16 december 2011 21:07

Färgade håret, dock hamnade lite på axeln med och halsen, för jag ville vara heeeelt hundra på att det skulle bli färgat, första gången jag gör det själv.

Annars går jag alltid till frissan eller låter M.H färga eller E.O:

Ha en bra fredags kväll underbaringar 

Det ska jag ha.

Puss och kram Jojo  

Av johanna ask - 14 december 2011 13:04

Är inte på ett sånt bra humör.

Därför blev det denna låt:


Av johanna ask - 13 december 2011 18:39

Hej och godkväll!

Kollar nu på The big bang theory och  fy fan vad Sheldon är underbar 

Det är liksom den 13 december redan och snart är det julafton- men var fan är snön?!

Ingen jul utan snö..

Just det nu på fredag så ska jag ner till Arbetsförmedlingen här i Halmstad och ska väl få någon information om hur man lättare får jobb, det var i alla fall så som jag tolkade det och det spelar ingen roll ska bara bli så skönt att få vägledning kan jag känna 

Jag får hoppas att det blir till någon hjälp för jag har hört så många som säger "nej man får ingen hjälp där".

Okej alla får tycka som dom vill men om ingen hade fått någon hjälp där hur kommer det då sig att de fortfarande finns?

Kan ju säga att när jag bodde i Växjö så fick jag jobb redan efter två veckors väntan, ja alltså att jag hade skrivit upp mig som intresserad av ett telefonförsäljar jobb.

DOCK ALDRIG MER SÅDANT JOBB!!!

 

Och framför allt inte provisionsbaserat jobb.

Bägge mina tidigare jobb har varit provisionsbaserade så nej tack till det men tyvärr så är det dom jobben som är lättast att få 

Nåja nu ska jag inte sitta här och vara negativ.

Tur i alla fall att det finns massa jobb- dock är det mååånga som kräver utbildning (som jag tyvärr inte har) eller så är det körkort som ett krav!!!






Snart så ska jag banne mig skaffa mig ett sånt där körkort, such a freedom to have må jag säga.

Man slipper vänta på bussar och tåg som alltid blir försenade på vintern hehe 



Måste lägga upp en bild på Sheldon Cooper:

Aja mina vänner, nu ska jag fortsätta kolla på The big bang theory!

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Puss och kram Jojo

       

Av johanna ask - 13 december 2011 14:37

Av johanna ask - 13 december 2011 14:22

God eftermiddag bloggen 

Idag, eller rättare sagt alldeles nyss, så lyssnade jag på min tre årige systerson (min stora syster har lagt ut ett videoklipp på fejjan) som sjunger Michael Jackson's låt Bad.

Goa, älskade, busiga unge 


Han är en busig liten fjärt som är den sötaste pojken som NÅGONSIN har gått i ett par skor...



Och just nu kollar jag på Supersize vs Superskinny, och jag mår dåligt.

Jag veeeeet att man inte ska dömma feta människor (de kan ju faktiskt ha en sjukdom som gör att de är som de är) och även vet jag att man inte ska döma smala människor.



Men borde man ändå inte märka av när man börjar bli överviktig?

Jag kan ju tycka det, och det finns så mycket forskning som kan hjälpa sjukligt feta människor...

Jag är en tjej med ett stort hjärta och jag tycker så innerligt synd om dom människorna 

Men ännu mer tycker jag synd om personer som retar tjockisar, de mår ju ännu sämre- tyvärr!


Dock blir matlusten ännu sämre när man ser såna program men kollar på det tills min favorit serie O.C börjar på kanal fem..

Ha nu en fortsatt trevlig Lucia 

Puss och kram Jojo    

Av johanna ask - 12 december 2011 18:42

Vänner växer inte på träd.

Vänner är som blommor, vissa lättare andra lite svårare att sköta om.

Men den gemensamma nämnaren är att oavsett vilken blomma man än väljer så måste de vårdas och vattnas.

Sköter man inte om den så ska man heller inte klaga på att man inte har någon senare.

 


 

Av johanna ask - 12 december 2011 16:27

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards