Alla inlägg den 21 november 2011

Av johanna ask - 21 november 2011 21:21

Hej.

Nu kollar jag på Mitt stora feta syrianska bröllop.

Det är ju såå jävla sjukt program, i alla fall han som pratar hela tiden.

Första avsnittet kunde han ju inte komma på limosine...

Han sa hela tiden Mussolini, tror det var Italiens ledare under andra världskriget (kan ha fel med?) 


 



Så jag ska kolla på det sen ska jag nog nanna mina kuddar.

Hoppas ni sover gott ni med.

Puss och kram Jojo   

Av johanna ask - 21 november 2011 18:51

Jag sa ju att jag skulle till gymet men gick inte dit, ville bara säga så att jag inte glömmer bort.

Som jag sagt tidigare: ärlighet varar längst!


Puss och kram Jojo

Av johanna ask - 21 november 2011 18:11

God kväll bloggen! 

Hoppas att allt är bra med alla er därute?

Med mig är det toppen, kom precis hem efter att ha umgåtts med Monica som jag ska ladda upp en bild på senare under detta inlägg.

Vi kollade på en film som heter Carny, och den var mer sjuk för min smak hehe 

Sen gick vi förbi

för jag hade några mynt som jag handlade Bounty för.

ÄLSKAR bounty!


Sen drack vi kaffe och pratade lite granna, kändes som om det var 100 år sedan sist hon och jag gjorde det...



Här kommer en underbar bild på min goa och glada Monica, dock kommer jag ladda upp en bild på henne och mig tillsammans med:

Hemma hos denna underbara kvinna i fredags 

Hennes mugg som hon drack glögg ur, gud vad man känner av julkänslan när hon tog fram denna mugg.

Läääängtar tills snön faller på marken 



Så!

Nu önskar jag er alla en trevlig kväll, så kommer jag skriva lite mer senare 

OBS!

GLÖM INTE Mitt stora feta syrianska bröllop ikväll klockan 21.00 på tv3!!!        

Av johanna ask - 21 november 2011 15:06

Av johanna ask - 21 november 2011 14:06

     


På det lilla hjärtat står det You. Ville bara säga det för det syns ju inte tack vare kamerans blixt.

Hehe.









Jag tycker att bilderna i ens blogg nästan är viktigare än orden, för som man säger om bilder:

Bilder säger mer än tusen ord!  

Bara lite så små saker som jag har hemma...

Och mässing ljusstaken fick jag ärva av en avliden släkting.


Snart ska jag gå förbi min vän, hon bjöd över mig på kaffe 

Då kan jag vara där ett tag nu för jag har redan städat och gjort det fint här...

Just det; har du sett Breaking Dawn?

I sånt fall: hur bra var den från en skala mellan 1-1000?

Puss och kram Jojo.. 

Av johanna ask - 21 november 2011 12:57

En liten redigerad bild på mig:

Bilden är i Infraröd, en app i mobilen som heter Color Touch.


Hopps att ni får en bra måndag.

Jag hörde att snön förmodligen ska komma denna vecka- underbart!  

Vad gillar ni snön?

 Det är mysigt om det bara är snö i sånt fall plus att det ska vara en härlig kyla...



Dela gärna med er av era åsikter till mig 


Hoppas att ni fått en lika bra start på dagen som ni är välförtjänta av.





Jag ska iväg till gymet idag, och få bort det överflödiga fettet 



Så ha en fin dag nu alla!


Puss och kram Jojo 

Av johanna ask - 21 november 2011 12:01

God morgon bloggen min 

Det är det enda jag kan säga för tillfället för vaknade precis och innan jag vaknar till liv och blir människa så måste jag få i mig en stor kopp kaffe först.

Hej svejs så länge!

 

Puss och kram Jojo  

Av johanna ask - 21 november 2011 01:36

GOD NATT ALLA DÄRUTE!


NU ÄR DET DAGS FÖR FRÖKEN JOHANNA 


MARIA ATT KOMMA TILL DRÖMMARNAS 


LAND  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards