Alla inlägg under juni 2012

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 13 juni 2012 13:35

god dag bloggen!  ,

idag händer det inte så mycket väntar mest på ett samtal idag eller så får jag det imorgon...

sen kan jag ju säga att jag sitter hos sandra och pimplar kaffe och senare ska jag slå till henne för hon sitter bara och drygar sig  


senare idag så ska jag städa när jag kommer hem medan min älskling ska ligga och vila i världens skönaste säng hehehehe

har starka funderingar på att gå på en promenad sen för att rensa tankarna lite antingen med älsklingen min eller så tvingar jag med sandra "big momma" j. hahahahahhaa


hmm.. 

dagen igår bara flög fram och jag kände att det gick skit bra...

nä nu orkar jag inte skriva nu ska jag hjälpa sandra lite granna.

ha en fin dag alla och ta hand om varann.

puss och kram / johanna  

Av johanna ask - 11 juni 2012 19:40

hej igen allesammans

har ätit falukorv, pommes sås och ketchup ikväll hemma hos sandra så vet inte alls vad jag ska ge till min blivande man haha?

vi har bara saker i frysen som tar sådan lång tid men någonting ska jag väl kunna hitta på jag är ju ganska påhittig av mig gällande mat- skämt å sido!

måste rengöra infektionen snart igen, och denna gång ska jag inte använda vodka som min andra hälft gjorde igår - å fy satan i gatan vad det sved till ordentligt...

effektivt var det i alla fall kan jag lova, rensar ganska fint i såret  


kliar som ett as gör det med fast det är ju bra det betyder ju bara att såret är på g och läka vilket känns tjockt nice alltså.

kollar på när emanuel (sandras son) spelar wii och hans kompis förstod först inte att han skulle gå hem och sa:lä
" men emanuel har ju spelat jättemycket och det har ju inte jag"
till svar fick han:
"ni kan ju spela imorgon?"
till sist kom wilma och sa till han att han skulle gå hem och då gick han...  


lockade mitt hår och jag känner mig som en redig pingla kan jag ju säga.

gjorde mig extra fin för min hårt arbetande man som sliter röven av sig som ett svin...

han gör ju verkligen allt för att han ska komma in mer och mer i det svenska samhället.

min duktiga prins  


brukar läsa stina-lee.se blogg och den är bra, och intressant.

läste den för ett par år sedan och såg hennes länk på facebook och då tog jag upp läsandet där igen hehehe.

kenzas blogg är ju också bra, fast min är ju ändå bara bäst hahahahahahaha  

imorron efter att jag kommit hem så ska sandras unga kanske komma förbi, men hoppas att de är ute och leker istället för jag och min älskling har redan bestämt att vi ska göra något..

tror faktiskt ändå att de är ute och leker (vilket jag hoppas) för det är inte varje dag han slutar så tidigt...


nåja

hoppas snart att min prins ringer mig.

har en sån stor lust att tappa upp ett bad åt oss och bara ligga där och njuta av varandras sällskap...

puss och kram och sov gott / johanna   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards