Alla inlägg den 11 juni 2012

Av johanna ask - 11 juni 2012 19:40

hej igen allesammans

har ätit falukorv, pommes sås och ketchup ikväll hemma hos sandra så vet inte alls vad jag ska ge till min blivande man haha?

vi har bara saker i frysen som tar sådan lång tid men någonting ska jag väl kunna hitta på jag är ju ganska påhittig av mig gällande mat- skämt å sido!

måste rengöra infektionen snart igen, och denna gång ska jag inte använda vodka som min andra hälft gjorde igår - å fy satan i gatan vad det sved till ordentligt...

effektivt var det i alla fall kan jag lova, rensar ganska fint i såret  


kliar som ett as gör det med fast det är ju bra det betyder ju bara att såret är på g och läka vilket känns tjockt nice alltså.

kollar på när emanuel (sandras son) spelar wii och hans kompis förstod först inte att han skulle gå hem och sa:lä
" men emanuel har ju spelat jättemycket och det har ju inte jag"
till svar fick han:
"ni kan ju spela imorgon?"
till sist kom wilma och sa till han att han skulle gå hem och då gick han...  


lockade mitt hår och jag känner mig som en redig pingla kan jag ju säga.

gjorde mig extra fin för min hårt arbetande man som sliter röven av sig som ett svin...

han gör ju verkligen allt för att han ska komma in mer och mer i det svenska samhället.

min duktiga prins  


brukar läsa stina-lee.se blogg och den är bra, och intressant.

läste den för ett par år sedan och såg hennes länk på facebook och då tog jag upp läsandet där igen hehehe.

kenzas blogg är ju också bra, fast min är ju ändå bara bäst hahahahahahaha  

imorron efter att jag kommit hem så ska sandras unga kanske komma förbi, men hoppas att de är ute och leker istället för jag och min älskling har redan bestämt att vi ska göra något..

tror faktiskt ändå att de är ute och leker (vilket jag hoppas) för det är inte varje dag han slutar så tidigt...


nåja

hoppas snart att min prins ringer mig.

har en sån stor lust att tappa upp ett bad åt oss och bara ligga där och njuta av varandras sällskap...

puss och kram och sov gott / johanna   

Av johanna ask - 11 juni 2012 18:05

hej allihopa

jag har ju inte kunnat skriva så ofta i och med att vi inte har internet hemma än- vilket gör att man börjar klättra på väggarna hehehe

men på ett sätt är ju det jättebra för då får ju jag och min älskling mer tid tid för varandra...


imorgon ska jag tillbaka till arbetet och ska infinna mig där redan klockan 07.00-14.00 plus att jag kommer ha hela dagen tillsammans med min fina älskling då han slutar tidigt också  

åh jag kan verkligen inte säga det för mycket men jag är så lycklig att ha honom i mitt liv, vakna brevid honom varenda morgon, alla godnatt pussar och kramar och uppskattningen han ger- ´lever verkligen i en drömvärld  


tack min fina älskling att du finns, du gör mig så lycklig dag in och dag ut.


ingen kille har någonsin fått mig att må så bra som han får mig att må.

sen är jag så lyckligt lottad som har sandra, marina, arta, bleona, robert, emmelie, elinor och rexh m.fl i mitt liv som jag kan prata med om allt.

tack fina änglar...

älskar er också  


sedan i fredags äter jag kåvepenin och måste använda mig av aco alsolsprit- för jag har nämligen en vedervärdig infektion bakom örat som irriterar något överjävligt för det kliar utav bara faaaaan...

införskaffade även plåster som jag ska ha bakom örat så jag ändå kan jobba   


annars så har jag bara knaprat på kåvepenin och druckit kaffe idag och började kolla på en film på min älskling (datan som jag fick av min far  )

nä nu ska jag vara lite social här med sandra och hennes gammle man.

puss och kram / johanna  

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards