Alla inlägg den 27 juni 2012

Av johanna ask - 27 juni 2012 19:55

God kväll bloggen!

Har ju som sagt inte kunnat skriva så mycket nu under två veckors tid i och med att vårat Internet inte har funkat som det ska men ikväll så fungerar det äntligen   


Och min sambo är glad för att jag är glad- så himla sött och rart att säga kan jag ju känna.

Men det är absolut ömsesidigt, det är det.

Sen  kan jag ju säga att DD som kommenterade min blogg kan ju bara dra åt h*****e för ditt skepp har seglat iväg för 100 år sedan.


Mitt liv har blivit så underbart bra.

Jag är nöjd och lycklig med mitt val av partner och det känner han också.

Nu har jag förtjänat en liten blogg-paus så nu är det typ första gången sedan jag kom hem idag som jag verkligen sitter ner.


Nu ska vi snacka lite med hans släkt och familj.

Ha en underbar kväll ALLA.

pUSS OCH KRAM / Johanna   


Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards