Alla inlägg den 28 juni 2012

Av johanna ask - 28 juni 2012 22:53

Hej bloggen

fan vad killar är skit alltså...

mitt fula och äckliga ex hade frågat min tjej kompis om han inte kunde fått åka hem till marina och mysa och sova över?

vad fan är det, tur det så sa hon nej, hon ska fan inte bli utnyttjad eller något annat- hon ska ha det bästa min underbara vän som jag älskar     


har tränat två dagar i sträck och jag kan ju säga att det känns i både kropp och själ men mest så känns det i min mage som jag har planerat att bli av med...

eller ja, i alla fall få plattare mage hehehehehe   


tur att jag har en kille som älskar mig precis för den jag är och att han kommer hjälpa och stötta mig i min vikt nedgång hihih

tur det att han har börjat gå upp i vikt min fina ben get   

jaha nehe nu ska vi krypa till kojs och bara njuta av varanns sällskap i bingen, men nu så ville han dricka varm choklad så det ska jag fixa till världens underbaraste pojkvän och sambo   


god natt och sov gott

puss och kram / Johanna   

Av johanna ask - 28 juni 2012 00:42

Hej bloggen.

Tyvärr kan jag inte sova   

Men snart ska jag krypa till kojs brevid min älskade Hjärtis och försökai alla fall...

Ska upp tidigt imorgon för att gå på gymmet redan på morgonen, och sedan ska jag boka in mig på ett spinning pass imorgon kväll med (om platser finns) vilket jag hoppas så otroligt mycket...


Skönt att komma igång med träningen igen, för jag vill inte bli en fetis, vill vara den jag är och som en bonus går jag ner i vikt.   

Hoppas bara att min älskling väcker mig imorgon innan han åker till jobbet, för då vet jag med säkerhet att jag kommer upp och dessutom iväg...

Annars så snoozar jag bara larmet och vaknar klockan halv tolv hahahahahhahahaha...


Jims värld är på tv3 så efter det så ska jag lägga mig brevid min älskling i sängen.

Hade först tänkt sätta på en serie och se via datorn men så blev det ej hehehe   

Ska ladda upp en bild som jag älskar, älskar, älskar och ännu mer älskar på mig och min sambo:


Här är då vi, finaste paret i hela Halmstad...
Älskar honom så att det gör ont och på torsdag nästa vecka har vi varit tillsammans i 1 år   


God natt alla fina människor där ute (ni vet vilka ni är)!
Finns en morgondag med.

Puss och kram / Johanna   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards