Alla inlägg den 3 juni 2012

Av johanna ask - 3 juni 2012 18:57

hej alla godingar

idag träffade vi alushit på city gross och drack kaffe och då såg vi en kvinna som ramlade och slog sig ganska illa sade hon  


sen visade det sig att min tjej kompis sandra hade fått ett mail som innefattade mig men det kan jag ärligt talat säga att det skiter jag i för nu vet jag att jag ska ha ett sådant underbart sommarlov som möjligt kan och snart bär det av till utlandet med min älskling 


jag kan i alla fall säga att jag står för att jag tycker att barn är jobbiga och vet inte vad det beror på men som tur är ska jag i alla fall ändå inte ha några än - kanske väntar 5-6 år.

de enda barnen som jag kan med (men knappt det alltid) är mina syskon barn.


aja skit samma det sades i alla fall av en person som jag inte känner så bryr mig inte så mycket om det faktiskt:
 

  

Av johanna ask - 3 juni 2012 12:21

hej bloggen!  

idag skiner solen men det blåser otroligt mycket här i halmstad.

fast jag och min älskling ska i alla fall gå till city gross och se om vi har vunnit något på ett spel som han spelade på igår...


hoppas kan man ju alltid göra  

nu har jag i alla fall ätit fyra hård bröd mackor med ost och marmelad på och varm choklad.

det var gott i alla fall och jag måste börja tänka på att äta frukost om jag ska gå ner i vikt...

hehehe


och senare ikväll så ska vi tvätta och för en gångs skull på länge är min fina man ledig på en söndag  

det går knappt att räkna sist han var ledig på en helg  


nåja vi ska dra snart, han ska bara klippa sina tå naglar och få på sig byxor och en fin tröja så ska vi gå snart.

hoppas alla andra får en skön söndag, en härlig vilo dag...

sen imorgon så hoppas jag att lollo från attendo kommer ringa mig så jag vet ifall jag ska få bli sommar vikariat eller timmis.


    

var tvungen att ladda upp denna bild på oss..

det var ett tag sedan men faan så snygga vi är     

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards