Alla inlägg den 29 juni 2012

Av johanna ask - 29 juni 2012 22:26

  god kväll bloggen min   

har precis kommit hem från våran kompis sandra och drack en eller två glas rose vin där...

mums vad gott det var!

idag under dagen så var jag även inne på hemtex och köpte två muggar (kostade sammanlagt 38:-) till mig och min man..

ska lägga upp bild:
 
jag tycker de var söta och det står en text på dom, de tre orden som jag verkligen känner för min älskade sambo: " jag älskar dig "...


imorgon bär det av till hans jobb som säljer saker för halva priset (alltså saker som de inte fått sålt i butikerna) och både jag och han gillade ett skåp där för under 200:- lappen.

måtte det bli att vi får hem ett sådant skåp   


idag agerade jag även barnvakt åt hennes barn, vilket fick älsklingen att säga ifrån ordentligt, inte till mig utan till hennes son, som blev sur på sin syster och drog henne i håret och blev förbannad och försvann ifrån oss.

mitt på en parkering där bilarna kör, blev skit orolig och samtidigt blev jag även arg på honom...


som tur är han för feg för att springa hem själv så vi alla gick tillbaka hem till oss tillsammans *puh*.

men för ett tag kände jag mig totalt misslyckad, och började tänka på när jag och min sambo ska få barn.

hur värdelös jag skulle känt mig?


snart är det dags för skräckfilm tillsammans med mitt älskade hjärtegull.

har ingen aning om vilken film det blir dock var det hostel förra fredagen så det blir väl en uppföljare nu ikväll då..

puss och kram alla godingar

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards