Alla inlägg den 30 juni 2012

Av johanna ask - 30 juni 2012 14:48

god dag bloggen

idag så var jag och min älskling på hans jobb för att fynda saker för halva priset, det gick bra vi fick med oss ett vitt badrumsskåp med glas lucka och innehållande hyllor som vi kan lägga ner våra handdukar i...

både han och jag är nöjda i alla fall och vi båda gillade skåpet vid första anblicken   


igår började vi gräva land på våran uteplats och när det är klart kommer det bli så fint så.

det är vårat projekt tillsammans- att få en finare utemiljö   

så idag händer det inte så där skit mycket för våran del, hans arbetskompis frågade vad vi skulle göra så kanske då att vi ska träffa han och hans tjej fast vet ej ännu med säkerhet   


för övrigt tycker jag att veckan har gått med ilfart fram och det är väl bra på vardagarna, men helgerna kan tiden gärna gå lite långsammare...

så mitt hjärta och jag har tid att umgås med varann, annars så jobbar han typ hela tiden heheh..

dricker just precis i detta nu en nespresso kaffe, och snart ska jag ut och gräva lite till   


det enda som han och jag behöver köpa sedan är lite jord och blommor/växter eller buskar.

kan vara lite skönt att slippa få en insyn av grannarna med.

finns dessutom så mycket mer som jag skulle vilja göra ute med hehehehehehe...

men först ska jag fråga sambon om han vill ha hjälp med badrumsskåpet först hahah

verkar så i alla fall,

ha det toppen

puss och kram / johanna   


lägger ut bilder på skåpet sen när det är klart och står på sin rätta plats.


Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards