Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

5 juni 2012

Av johanna ask - 5 juni 2012 19:23

hej allihopa

idag var jag och älsklingen i stan

vi gick till roberts coffee och drack en enkel cappucino och en liten latte där innan vi gick vidare in på cassels och så in till hm.

där hittade jag ingenting ändå så meningslöst att stanna kvar där hehehehe  

när jag tänkte ta bussen tillbaka så kom min älskling cyklande tillsammans med sin kompis och istället för att pröjsa på bussen så tog vi en skön promenad hem istället.


vi stannade på mix food för älsklingen min ville köpa albansk korv och lite annat.

men shit så dyrt där är i den affären?

54:- för en korv som påminner om falukorv men är lite smalare och inte lika böjd..

fast klart om han älskar det så varför inte, själv kan jag inget säga om det för har aldrig prövat, men den kanske är jättegod!  


pratade även med jenny b. ifrån klassen och kanske ska hon och jag ta en fika nästa vecka.

hoppas i alla fall att det blir så.

för övrigt är allt bra.

vill önska marina en otroligt trevlig resa till turkiet.

 


dricker en kopp kaffe nu efter maten (en timme senare) för fick verkligen inte i mig kaffet på direkten plus att jag även somnade en snabbis och vakna för tio minuter sedan...

älsklingen gick iväg för att köpa mjölk och för att möta hans kompis som ska komma hit för att dricka kaffe också så det kommer bli trevligt, han är verkligen jätte snäll  


jag känner mig så nykär på nytt alltså.

därför tänker jag dela med mig av en låt, inte så ny men underbar i alla fall:

detta är tillägnad till världens bästa kille som jag älskar så otroligt mycket  

puss och kram / johanna 
   
 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

  denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))älskar dig älskling<3<3<3<3   hallojsan! oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö pluggar ikväll me...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards