Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

3 juli 2012

Av johanna ask - 3 juli 2012 16:21

god eftermiddag allesammans  

idag har jag bara tagit det lungt för jag har en sådan jävla huvudvärk, precis som om att jag är bakis eller något liknande, fast det är jag inte, men däremot i söndags så var jag bakis hahaha   


Hjärtis fick hem sin parfym idag medan jag sitter och väntar ängsligt på att min Midnight Fantasy by Britney Spears ska komm till mig, allting är redan betalat och klart så det är ju bra om parfym.se kunde skicka hem den till mig innan jag drar på semester...


den luktar så otroligt fruktigt och gott att getingarna kommer tro att jag är en blomma så de kommer vilja pollinera sig mot mig höhöhöhöhö

fast den borde komma till mig senast imorgon eller i över morgon i alla fall!


har även suttit på våran uteplats lite till och från och läst min twilight bok (kan verkligen inte få nog utav dom) och samtidit så tog jag mig friheten att hälla upp ett glas aussie rosé vin med vilket var gudomligt gott och ett måste nästan hahaha


är ingen alkoholiserad kvinna men ibland kan man faktiskt unna sig något sånt.

i alla fall är det min åsikt   


nu fördriver jag tiden och längtar tills det blir torsdag (den 5 juli) för då ska jag och Hjärtis fira ett år tillsammans   

han har fått ledigt ifrån sitt jobb och då ska det banne mig bara bli massa mys pys och lite aktion mellan lakanen - skämt å sido hahaha   


vi ska iväg och köpa blommor med, jord och annat smått och gottigt till vårat "land" som vi tillsammans har skapat, vilket inte är världens roligaste projekt att göra men då gör vi åtminstone det tillsammans och vi bägge två kan ju säga vad vi tycker att det borde se ut   


men för det mesta så är det ändås bara jag som säger hur jag vill ha det och han bara hänger på men så ska det ju inte vara - jag vill ju gärna höra hans tankar och ideér om hur han vill att våran lilla tomt ska se ut hehehehehe


ska lägga upp en gammal bild men som ändå är fin:

  
hur ska man gå klädd i detta heta väder?
  
finare par finns inte!   

vi två har snart varit tillsammans i ett år och det ska firas ordentligt heheheh

 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


aja over and out.

puss och kram / johanna   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

  denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))älskar dig älskling<3<3<3<3   hallojsan! oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö pluggar ikväll me...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards