Alla inlägg den 11 juli 2012

Av johanna ask - 11 juli 2012 21:38

           

Av johanna ask - 11 juli 2012 13:22

hejsan igen bloggen!
idag har jag varit vaken sedan 06.30 och är skit trött, vilket är bra för jag ska ju upp den tiden imorgon med då jag ska jobba från 8 till 3 på eftermiddagen   


det ska bli skojsigt att få komma igång med arbetslivet så att jag inte blir en gammal kärring som sitter hemma och väntar på gubben min medan jag ska vara en hemmafru som tar hand och barnen eller så- nej aldrig ett sådant liv hehehe.


nu kollar jag på näst sista avsnittet av sex and the city och om cirka en och en halv timme så ska jag kolla på real housewifes of beverly hills...

saknar min älskling men om cirka två och en halv timme så kommer han hem till mig igen- längtar så efter honom nu...


om cirka 20 dagar så åker vi på semester så det är något jag längtar till.

sa även till lollo det idag att jag skulle kunna jobba på dagen där från 07.00 eller 08.00 till 13.00 eller 14.00   

vill ha in så många timmar som möjligt så att jag lättare har chansen att få jobb direkt efter skolan och så- kan ju vara ganska bra hahahaha


nu ska jag gå och köpa kaffe, har inget hemma och huvudvärken bara känns värre och värre..

hehehehehehehe

och är det någon som vet var man kan hitta sig en fin bikini för en vettig peng?

vill inte lägga ner 500:- på en bikini, det räcker med att de kan kosta minst 200:- i alla fall..

vi behöver ju även mina pengar till semestern!   


vi hörs senare!

puss och kram / johanna   


en text som jag tillägnar mina underbara vänner:
 

Av johanna ask - 11 juli 2012 11:38

hejsan bloggen!

idag kan jag ju bara säga att jag blev överlycklig- jag har blivit timmis på ett äldreboend i samma kvarter som jag bor.   


kommer bli så underbart bra för mig som aldrig har arbetat inom vården tidigare och kan ju säga att ju mer jag får jobba desto mer rätt känns detta yrkesval!   

nu ska jag kolla vidare på sex and the city och ikväll blir det till att nanna kudde tidigt- jobb imorgon från 08.00-15.00
puss och kram / johanna   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards