Alla inlägg den 14 juli 2012

Av johanna ask - 14 juli 2012 14:22

god eftermiddag!   


solen skiner och det är alldeles underbart väder ute- men det hade kunnat blåsa lite mer så att man inte svettas som en gris!   

nu ska jag inte klaga- skönt att sommaren äntligen är här på en snabbvisit (man kan ju inte med säkerhet veta, imorron kan det ju stört regna hehehe)

pratade lite med grannarna här utanför och lade minst 500 gram salt precis utanför altan dörren för att förinta alla myror.

några stycken kan man hantera men när det nästan är som en hek myrstack utanför så är det inte lika hanterbart längre   


älsklingen skulle iväg till western union för att betala något fast det kan ju även ha varit forex med haha.

ikväll ska vi som sagt bort till hans vän och dricka lite och lyssna på musik och jag ska ha den fina klänningen Hjärtis köpte till mig   


hinner inte  skriva så mycket mer!

däremot tänker jag lägga upp en bild:
 

ha en toppen bra lördag alla godingar!   

puss och kram / johanna   

Av johanna ask - 14 juli 2012 10:07

hej och godmorgon!


igår kväll så var det ju en skräckfilm på kanal 5, fredag den 13, vilket var ju helt lägligt med tanke på att det var det datumet igår.

älsklingen somnade så åter igen fick jag se en skräckis själv och jag tycker inte om den...

man kan mer kalla den för en thriller för så läskig var den inte tycker inte jag   

den var mer psykisk tycker jag i alla fall.


idag vaknade jag halv tio efter att bara ha sovit några få timmar men jag kunde verkligen inte somna om jag försökte!

älsklingen sover så gott i alla fall, ikväll ska vi iväg till rijad och hans tjej för att dricka lite och lyssna på musik...

Egentligen så hade jag hellre hoppats på att få jobba hela denna helgen och hela nästa SKA jag ju arbeta...


nä nu känns det som att jag bara svamlar, ska dricka upp mitt kaffe och sedan så ska jag piggna till lite så kommer jag skriva mer.

ha en underbar lördag alla   

 

puss och kram / johanna   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards