Alla inlägg den 6 juli 2012

Av johanna ask - 6 juli 2012 22:48

för cirka 20 minuter sedan så hände det en moped olycka precis utanför oss...

var bara en tidsfråga innan en sådan olycka skulle ske!

på ett sätt får de skylla sig själva när de inte använder hjälm men å ena sidan så tycker jag synd om dom!

förhoppningsvis så lär dom sig en läxa att använda hjälm faktiskt inte är en dum idé trots allt   


ingen kom till någon allvarligare skada för det frågade min sambo dom om och de sa att allting var okej och när vi gick för att ladda på mobilen så han kunde ringa sin far i tyskland så kom de gåendes med mopeden dock haltade tjejen som satt bakpå..

och sa att " jag tror jag dör" men det är en vanlig fras att använda när man har gjort sig illa, fast de båda måste ha varit i ett shock tillstånd för smällen var en rejäl en!   


aja nu är det fredag kväll och dags för skräckfilm.

förra veckan klarade jag av att se en skräckfilm själv, hoppas att det går an denna gången med!
puss och kram / johanna   



Av johanna ask - 6 juli 2012 12:39

god morgon bloggen   


har en sådan huvudvärk när jag vaknade att det kändes precis som en redig baksmälla hahah

skönt var det i alla fall att få vakna ganska sent men på måndag så blir det jobb jobb jobb- börjar klockan 08.00-14.00 på en "vanlig" avdelning, ledig två timmar och går på igen samma dag klockan 16.00-20.00 på en avdelning som jag tror det är dementa på!   


någon som har stor erfarenhet och kan ge mig tips på hur man ska göra eller bete sig bland dementa, går nämligen utbildning till undersköterska så jag har inte en särskild stor erfarenhet av arbete inom äldrevården!?


tacksam för svar snarast, för jag vill ju verkligen göra ett galant jobb där med   


från det ena till det andra, jag och älsklingen ska bara ta det lungt ikväll, för om sanningen ska fram så var det ingen mysig dag igår på våran 1-års dag hehe

men det får vi ta igen så snart som möjligt, och jag menar den första augusti så firar vi att vi har varit sambos i 1 år heheheh     


nu ska jag kila iväg och köpa frimärke och kuvert som vi ska lägga på lådan idag så alla hans papper kommer iväg hehehe

ha en fortsatt trevlig lördag, även om vädret ej är fint hahahaha   

puss och kram / johanna   


                     


hahahaha härliga bilder från när jag umgås med sandris kasandris   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards