Alla inlägg den 1 juli 2012

Av johanna ask - 1 juli 2012 15:54

goddag bloggen!

härligt väder vi har idag och idag kom vi hem med ytterligare nya saker ifrån lager rensningen   

det vi införskaffade var riskokare, en nackkudde, varma sockar inför vintern (2 par), en grill, nya gardiner, köksredskap, en tröja till min sötnos mm mm...


så någon gång i veckan ska vi bege oss mot blomsterlandet för att tjinga blommor till våra nya krukor med, samt jord till landet vi har grävt och blommor dit   

vi vill så gärna ha det fint där ute nu och efter semestern så ska vi köpa trä trall för då ska vi påbörja ett bygge hehehehe   


igår kväll så däckade jag med vinglaset i handen, fick nämligen besök av sandra och hennes gubbe så vi satt ute och snackade om allt möjligt.

det var trevligt och jag hoppas att sandra mår prima (syftar på alkoholintaget) men beklagar även sorgen i mening med att Lilly, hennes mors hund gick bort idag   


annars är allt bra med oss, jag och Hjärtis hade sån djup diskussion på vägen hem från Blomsterlandet att det nästan resulterade i (i alla fall från min sida) att jag blev irriterad, men inte på honom utan hela diskussionen...

hahahahahaha


snart kommer han hem ifrån sin kompis som han hjälpte och senare för min del så blir det till att tvätta och städa men hjälp kommer jag få ifrån honom kan jag ju säga.

nu när våran lägenhet är så fin så vill vi även försöka ha det så med   


solen skiner, sandra och hennes karl kom ner på en fika och gick hem för cirkus 10-15 minuter sen...

hoppas att vi kan premiär använda grillen inom kort, och det är skit bra ju att vi skaffade den för då kan sandra ta tillbaka sin som vi har haft här i typ hundra år (känns det som)   


bilder KOMMER att läggas  ut inom kort.

puss och kram / johanna   


Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards