Alla inlägg den 4 juli 2012

Av johanna ask - 4 juli 2012 21:14

hejsan igen!

nu har jag precis kommit hem från sandra och när jag öppnar porten från henne så möter jag mitt hjärta precis utanför...

nu är vi i alla fall hemma och jag köpte kaffe från willys tidigare ikväll så att man har det till i morgon bitti...


och imorgon så firar vi en speciell dag!

skönt att Hjärtis är ledig då   

vi vet i alla fall med all säkerhet att vi måste gå förbi skatteverket haha

super romantiskt hehehehehehe   


nä nu ska jag sätta mig brevid min älskling i soffan och gosa ner mig brevid honom!
och göra honom en cappucino el johanna speciale hahahahahahahahahaha   

puss och kram / johanna   

Av johanna ask - 4 juli 2012 17:51

god kväll bloggen!

idag har jag varit och badat med sandra, hennes kids och hennes ex pojkvän loppan.

det var väldigt skönt att få komma ut lite och se någon annan strand än bara östra stranden...


är en stor badkruka men idag hoppa jag i plurret två gånger   

fick även med mig en brunare nyans hem vilket känns sjukt great...

inte nog med det så fick jag även tider som jag skulle arbeta på och en dag ska jag vara med på demensen, och jag har aldrig någonsin jobbat med det..

så det ska bli spännande faktiskt.   


ska lägga upp bilder från idag, och jag kan ju säga att jag skäms något fruktansvärt över att visa mig i bikini så det är dags för stor bantning:

   

usch vad jag skäms, över hur jag ser ut...

ligger där på filten som en strandad val ser det ut som   

tur jag har en kille som älskar mig för den jag ÄR...

puss och kram / johanna   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards