Alla inlägg under februari 2012

Av johanna ask - 26 februari 2012 21:29

God kväll min kära Internet dagbok! 
Nu kollar jag på Wallander- Indrivaren tillsammans med min underbara prins.
En snabb kaffe och en snabb promenix blev det tidigare ikväll tillsammans med min kära klass kamrat S.J och hennes ungar samt hennes vän + sambo + ungar.
S.J med barn + S.J's vän med barn= HUVUDVÄRK!!!
 

Snart ska jag och min hjärtis gå ut till tvätt stugan och hämta våran sista tvätt.

Vi började lite sent idag i och med att vi var hemma hos min/vår vän och drack kaffe och kollade på när hennes going till son break dansade!
 

Ja ni.
Finns väl någon gammal bild som jag kan ladda upp här på min fina blogg.
Så att den blir skojsigare att läsa:

Jag hängde upp mina öron hängen på min ljus stake (igår kväll den 25 feb 2012) och resultatet blev detta.
Haha ingen aning om varför jag gjorde det men men så kan det gå när inte haspen är på  

En bild på en liten nalle som min älsklings lilla kusin S.X ska få av mig.
Hon gillar denna mer än jag!
Så söööt den flickan är 

God natt alla min blogg-fans.
Puss och kram / Johanna       

Av johanna ask - 26 februari 2012 16:12


Innan jag fick med mig min man ut till att gå på promenad! 

Hahaha här är jag koncentrerad 

Jag och min älskade ta-med-kaffemugg som jag fick av mitt underbara hjärta 

En kaffe för min äkskling och en för mig.
Mysig söndag när man sitter tillsammans i soffan och kollar på teve och dricker kaffe ju 

En frisk promenad.
 

Därifrån var vi bor i Halmstad ligger Max hamburgerrestaurangen ett stenkast.

MIN MIN MIN underbara snygging!
Jag älskar honom något otroligt mycket  

Jackan jag fick av mannen i mitt liv på alla   dag!

Blev en tripp till Eurostop med.
Fick med mig en sån där sak man tar bort hår och saker på som fastnar på kläderna...

Mina älskade blåa Converse All Star.



På något vis fin men ändå skit konstig bild...
Jag älskar dig min underbara kille
                       

Av johanna ask - 26 februari 2012 10:28

God morgon alla morgonpigga sötnosar! 

Gud vilket fint väder vi har här i Halmstad idag, och det hade vi igår med i och för sig.

Nu börjar det kännas att våren är på väg 

Igår så tvingade jag ut min pojkvän ner till stan med mig för att vi, eller snarare JAG skulle ta några fina foton...

Jag, min jävla klantröv, hade ju glömt att sätta i minneskortet till kameran.

Så bilder blev det ju inte, men däremot så tog jag några igår kväll här hemma med min älskling...

Han satt vid facebook och jag var så uttråkad att jag skulle somnat om jag inte hade börjat fotografera. 

Ska lägg upp några bilder från igår också.

Jag blev väl rätt så nöjd i alla fall, men jag vet ju att det kan bli såå mycket bättre bilder...
Funderar på att gå en fotokurs?
Det tror jag hade hjälpt mig rätt avsevärt faktiskt.
Kanske ska jag fråga min vän S.J om inte hon också är sugen?

Hon har ju också en system kamera...
Nåja nu blir här lite bilder, så håll i hatten:

Min fina prins och jag gick till Hemmakväll och köpte godis och Solsidan säsong 2 igår och gottade oss.
 

Mmmmm.
Finner inga ord för hur gott det kan vara med gods- IBLAND!
 

Min prins drack energi dryck- rakt upp och ner.

Det är ju så jäkla sött?
Usch.
 

Även hann vi dricka lite kaffe, detta är min stora mugg, han är ju inte direkt något fan av hederligt bryggkaffe, han har ju pulver cappucino i skafferiet!
 
Men han kan dricka brygg kaffe bara det inte är så starkt.

Medan jag fokuserade på att titta på Solsidan så passade han på att ta ett foto!
  

Det var väl allt för idag.

Hoppas ni har en lika bra söndag som jag har!
Puss och kram / Johanna             


Av johanna ask - 24 februari 2012 07:26

God morron världen.

Nu ska jag bege mig mot skolan!
Ha en fin dag.

Vi hörs när jag kommer hem 
Dricker kaffe:

Mumma.

Och ett måste!
Nu måste jag dra.

Puss och kram / Johanna    

Av johanna ask - 23 februari 2012 19:15

En kurs jag läser i skolan just nu som jag hittills har fått G i på de inlämningsuppgifter jag lämnat in! 


       
En kaffe efter maten är typ ett måste!
Jag är en redig kaffe kärring 
Men måste dra ner på det för förmodligen har jag fått mag katarr    

Min middag för idag 
Dock har jag köpt dessa men annars så brukar jag kunna göra extreeemt goda och jävligt lövtunna pankisar själv!

   

Och här är några bilder som jag tog när jag bara skulle fördriva tiden idag.

Vissa blev otroligt bra.
Jag personligen ÄLSKAR när bakgrunden blir suddig och föremålet man har koncentrerat sig på blir tydlig 



Ha en underbar kväll!
Nu blir det TV tittande för hela slanten.


P.s Kommentera gärna och säg vad du/ni tycker om min blogg, så jag kan förbättra den. D.s 
   

Av johanna ask - 23 februari 2012 16:15

God eftermiddag alla finingar!
Idag så är jag ledig från skolan och imorgon så går jag bara halvdag, för det finns de som ska ha samtal och jag var bland dom första som hade det 

Imorgon får jag även pengar- wihoo, överlycklig för det haha...

Jag och några till från klassen ska ut och ta en "after school-bira" imorgon runt halv sex-sex.



Sov ganska länge idag, vilket är sjukt skönt men samtidigt så hade man tråkigt också eftersom nu har jag blivit så van med att gå i skolan fram till fyra på dagarna.

 

Jag har tyvärr inte hunnit ta några ny bilder men det ska jag göra senare idag för jag ska städa lite här hemma och i och med att jag ändå bara går hemma just idag så kan jag ju lika gärna göra lite nytta med.

Jag menar min älskling jobbar ju fram till sex idag så då kan han få komma hem till ett välstädat hem 


Fan vilken underbar flickvän jag måste vara asså.

Inte för att skryta men det bara MÅSTE vara så.

Härom dagen så sade min pojkvän att han går på jobbet och tänker på hur lycklig han är att han har mig och det måste jag bara få dementera att det är ömsesidigt 


Tyvärr så har min familj svårt att acceptera att jag har valt att leva med en albansk kille, och jag har läst om tjejer som har varit tillsammans med albaner och att de orkade bara i fyra år för sedan så började de behandla dom som hemma fruar- men vad fan alltså, ALLA ÄR INTE LIKADANA!
Är vi svenskar alla likadana?
Är alla tyskar nazister bara för att Adolf Hitler var det?



Dock förstår jag ju min familj att de bara vill mitt bästa, men samtidigt så måste man lära sig att ge folk en chans...

Eller hur?
Jag känner att jag får ut mer av att vara med en utländsk kille än med en svensk, för utländska killar är underbara!
Eller ja, i alla fall min älskling är underbar i alla fall  


En tjej kompis i klassen frågade hur det skulle bli om vi skulle få barn?

Ja det undrar jag med.

Förhoppningsvis så kommer de ändra sig så länge de ser att han inte gör mig något ont och att jag är lycklig och så vidare och så vidare 



Vem i hela friden kan få för sig något att kunna bestämma vem man ska vara tillsammans med?
Ingen annan har med ens val av partner att göra- så länge man inte bjuder in till att människor ska få säga sina åsikter, kan jag då känna!

Nåja.

Nu kollar jag på Unga mödrar för det finns ta mig fan ingenting annat att se på.

Jag ska försöka städa lägenheten och kolla runt lite på Internet på bl.a Gina tricot, HM och kanske Bik Bok efter något snyggt att köpa till morron dagen 

Ha det bra tills dess.

Puss och kram Johanna 



  
 

Av johanna ask - 20 februari 2012 06:43

Hej och godmorron världen!
Jag är hemskt trött, men jag MÅSTE gå upp så här tidigt i och med att jag går i skolan 

Idag slutar jag kvart i tolv vilket känns helt underbart.

Och imorron så slutar jag tjugo i fyra och ska därefter iväg och prata med Mödravårdscentralen.

 

Jag är inte gravid eller så, tack gode gud för det 


Nu dricker jag en kopp kaffe och ska snart börja sminka mig och göra mig snygg inför skolan.

Alltså har jag ej mer tid att sitta här och skriva,

får skriva mer när jag kommer hem!
Puss och kram/ Johanna  



 
Ha en kanon toppen bra dag idag 

     

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards