Alla inlägg den 19 februari 2012

Av johanna ask - 19 februari 2012 18:32

God kväll.

Idag är det söndag och för mig och min underbara älskling innebär det tvättdag.

Men någon jävla f***a har lagt i en maskin trots att klockan var över klockan sex, så därför stängde jag dörren så nu kan inte den som tvättar där komma in  

Men så går det när man inte följer tiden.

I alla fall när jag är efter.
 



Idag har inte så mycket hänt för övrigt, mer än att jag och prinsen min gick till Citygross och handlade sköljmedel, mjölk och lampa så att det kan lysas upp i hallen så man slipper hela tiden att tända vardagsrumslampan/taklampan i sovrummet 



Plus att jag ska föra över lite bilder här till min Internetdagbok från min Sony systemkamera.

Så det ska jag göra nu, hoppas att ni kommer att gilla't:
   
Inte världens bästa men denna man älskar jag så otroligt mycket!  
       
Gjorde om denna lite granna.

För utan omgörelse så ser jag galen ut i alla fall på denna bilden 



Nu kallar tvättstugan.

So long readers!
Puss och kram Johanna     

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards