Alla inlägg den 16 februari 2012

Av johanna ask - 16 februari 2012 20:18

God kväll mina underbara läsare (de få som finns kvar) 

Idag gick jag i skolan men har en sådan hemsk smärta från magen upp till mellangärdet.

Jag tror jag dör för det är så hemskt 

Tur jag har en underbar pojkvän hemma som tar hand om mig måste jag säga!
Och till mina underbara klass kompisar som finns runt mig i skolan och som jag även umgås med privat...

Köpte ett par nya jeans idag, beiga, för endast 99:- på HM samt även ett svart stickat linne med färg svart och även det kommer ifrån HM 

Jag var hos läkaren också och den kärringen gav mig bara nässpray TROTS att jag hade exakt samma symptom förut och det var bihåleinflammation...

Men det blev i alla fall en Nasonex nässpray och jag kan bara hoppas på att det kommer hjälpa mig med mina bekymmer.

Jag menar det är inte så jäkla kul att hela tiden, det första jag gör på morgonen, att fräsa ur snoret ur näsan för att jag har problem liksom.

 

Otroligt jobbigt.



Var även förbi S.J på en kaffe idag och det kan jag lova er att det var behövligt och gott.

Hon hade två andra vänner där så sammanlagt så var det sex barn där och hon skojade om att detta är ett bra preventivmedel, menandes att ha sex barn runt sig får en nog att tänka om, och tro mig, jag skulle kunna sätta in NuvaRing med detsamma om jag hade haft den hemma...

 

Missförstå mig inte jag ÄLSKAR barn men när det är stora och förstår att det de gör är fel, ja då är det inte lika skojsigt längre- och tacka gudarna för att jag inte ännu satt något barn till världen- än i alla fall. 

 

Sitter lite på www.facebook.com och skriver med min underbara väninna M.G

Och har allmänt skit ont i magen, blir tokig.

Ska lägga upp en bild på mig som jag tog på mig idag med lösfransar:

Nu säger jag godnatt i alla fall.




Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards