Alla inlägg under december 2011

Av johanna ask - 4 december 2011 13:08

God morgon 

Inatt sov jag jäääävligt dåligt...

Sov vaknade sov vaknade osv.

Så mitt humör är dock inte på topp idag!

Hoppas det är bra med er i alla fall?

 

Idag blir det tyvärr inga bilder men det blir istället ett klipp:

 

Av johanna ask - 3 december 2011 19:21

Av johanna ask - 3 december 2011 19:16

God kväll bloggen! 

Hoppas att allt är bra med er därute.

Med mig är det bra i alla fall.

Somnade ganska direkt igår, jag hann knappt nudda kudden innan jag nannade.

Hehe.

Idag har jag städat lite granna och druckit några koppar kaffe idag, mer har jag inte gjort hehe.

Vad händer ikväll då?

 

Jag ska typ kolla på film och dricka kaffe/te och bara mysa och försöka sova bort det som börjar göra mig krasslig.

Som jag tidigare nämnt så är det bättre att bli sjuk nu än att bli sjuk på julafton!


Nä nu ska jag dra.

Och ni: glöm inte att kommentera min blogg 


Puss och kram Jojo  

Av johanna ask - 2 december 2011 23:35

Jag orkar verkligen inte hålla ögonen öppna så jag önskar er alla en riktigt god natt.

Måste bara ladda upp ett klipp som är såå himla gulligt:

Ungefär sååå trött är jag!

Dock lägger jag mig inte på bordskanten och sover men ni fattar ju vad jag menar.

Puss och kram Jojo!

Av johanna ask - 2 december 2011 17:34

Såååå söööt att jag dör!

Jäklar vilken goo unge 

Så lätt roade så det finns inte!

 

Av johanna ask - 2 december 2011 13:27

Av johanna ask - 2 december 2011 13:14

Hej och god eftermiddag! 

Idag vaknade jag ganska sent kan jag tycka, tjugo över elva.

Vaknade brevid Sötis som sov med mig i natt! 

Och det första jag gjorde var att göra en kopp kaffe, för utan kaffe så blir jag inte mänsklig...

Hehe.

Annars då?

Fredag idag och fy faaan vad veckorna går snabbt förbi.


Snart är det jul med!

Vet inte om jag lagt upp mammas och pappas julklappar ännu, bättre att ta det säkra före det osäkra så nu lägger jag upp dom i alla fall:

 

Så ser två av mina klappar ut!

Sen så ska jag även köpa en tröja till Oskar och Melvin (mina underbara och världens bästa och sötaste syskonbarn).

I och med att jag är bra på att skriva så ska jag försöka komma på en underbar text till min mormor och morfar.

De gillar saker bäst när man har gjort dom själva: unikt och bara en sak som dom har 


Jaha nehe, nu ska jag göra lite nytta hos mig.

Så talk to you later sötnosar!

Puss och kram Jojo 

Av johanna ask - 1 december 2011 23:38

God kväll.

Kollade nyss på Sex and the City och ska nog kolla på The Mentalist också.

Efter det är det Jims värld som gäller sedan så får det bli sooooova.

Vad har ni gjort idag då?

 

Nä jag ville bara kolla läget lite granna.

Har ju varit rätt dååååålig på att uppdatera på senaste tiden så får ta igen det nu hehe.



Imorgon är det fredag- IGEN!

Vart tar veckorna vägen?  

Snart är det jul med...

Hoppas på ett bättre år.

Och jag har ett nyårslöfte:

OM jag kommer in på utbildningen så SKA JAG GE MIG FAN PÅ ATT JAG SKA SLUTFÖRA OCH FÅ MINST G I ALLA BETYG 

Jaha nehe, god natt alla godingar!

Blir mer skrivande här imorgon 





Puss och kram Jojo





   

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards