Alla inlägg den 1 december 2011

Av johanna ask - 1 december 2011 23:38

God kväll.

Kollade nyss på Sex and the City och ska nog kolla på The Mentalist också.

Efter det är det Jims värld som gäller sedan så får det bli sooooova.

Vad har ni gjort idag då?

 

Nä jag ville bara kolla läget lite granna.

Har ju varit rätt dååååålig på att uppdatera på senaste tiden så får ta igen det nu hehe.



Imorgon är det fredag- IGEN!

Vart tar veckorna vägen?  

Snart är det jul med...

Hoppas på ett bättre år.

Och jag har ett nyårslöfte:

OM jag kommer in på utbildningen så SKA JAG GE MIG FAN PÅ ATT JAG SKA SLUTFÖRA OCH FÅ MINST G I ALLA BETYG 

Jaha nehe, god natt alla godingar!

Blir mer skrivande här imorgon 





Puss och kram Jojo





   

Av johanna ask - 1 december 2011 18:41

God kväll bloggen! 

Vad händer ikväll då?

För min del så blir det att lägga mig i badet om en stund, för det är såååå förbannat jävla kallt ute och inne hos mig 


Sen ska jag väl försöka äta något aptiten är inte så bra just nu då jag börjar bli sjuk-igen.

Vaknade av att jag hade förbannat ont i halsen!



Hellre sjuk innan julafton och nyårsafton än att man blir det då...

Allt ont för alltid någonting gott med sig.


Jaha nehe nu får jag säga adjö så skriver jag lite mer här senare ikväll.

Puss och kram Jojo   

Av johanna ask - 1 december 2011 15:11

Av johanna ask - 1 december 2011 14:44

God eftermiddag bloggen! 

Idag är det redan första december och var fan har året tagit vägen?

Om exakt en månad fyller min super charimga systerson år och om en månad och tre dagar fyller min andra systerson år. 

Fyra och sex år gamla- stora pojkar.

Skulle gärna vilja lägga ut bilder på dom men jag gör det inte utan föräldrarnas tillåtelse...

Jag sa ju igår kväll att jag ska lägga ut några bra boktips och det ska jag göra:

       

Otroligt läsvärda böcker.

Om ni inte har läst dom- gör det!

Bättre att ni läser böckerna först (om) ni inte har sett filmerna... Ha en fin dag idag alla mina läsare! Puss och kram Jojo  







Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards