Alla inlägg den 12 december 2011

Av johanna ask - 12 december 2011 18:42

Vänner växer inte på träd.

Vänner är som blommor, vissa lättare andra lite svårare att sköta om.

Men den gemensamma nämnaren är att oavsett vilken blomma man än väljer så måste de vårdas och vattnas.

Sköter man inte om den så ska man heller inte klaga på att man inte har någon senare.

 


 

Av johanna ask - 12 december 2011 16:27

Av johanna ask - 12 december 2011 15:19

God eftermiddag bloggen 

Hoppas att allt är bra med er, för med mig kunde det har varit bättre.

Har en infektion i kroppen och är snörvlig och snyter mig hela tiden....

Jättejobbigt och så blir det dyrt då jag använder papper var och varannan minut, hehe.

Det kommer bli bra innan julafton kommer i alla fall 



Idag vaknade jag runt halv nio tiden, kollade på Jims värld på sexan och därefter kollade jag på Jims värld på trean runt nio tiden.

Hehe skulle kollat klart på Lyxfällan med dock gjorde jag inte det för jag somnade och vaknade runt tjugo över ett eller tjugo i två. 

Dock blir det till att kurera sig tidigare idag.

Saknar Sötis nu också...

Ska lägga upp en bild, ser dock trött ut så var tvungen att redigera den:

Nu blir det O.C i min säng med en stor kopp te.

Ha en fin dag nu mina vänner.

Puss och kram Jojo




(Jag mår inte bra på denna bilden så det är därför jag ser så down ut.)

 

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards