Alla inlägg under april 2012

Av johanna ask - 11 april 2012 19:38

gOD KVÄLL

iDAG HAR JAG VARIT HEMMA PGA ATT JAG HAR VARIT SJUK.

Men handla måste man ju ändå göra.


asså jag hatar vissa människor där jag bor, så uppkäftiga, de förtjänar egentligen ett kok med stryk...

framförallt blir jag irriterad när det är snorungar som tror att de äger hela världen.


som idag när jag och min sambo hade handlat så mötte vi s,j:s dotter ute och så även hennes son...

de började med att de sparkade en boll på min sambos rygg och huvud (om det var meningen eller inte har jag ingen aning om) men de bad i alla fall inte om ursäkt.


om det hade varit tillåtet hade jag spöat dom- framförallt när det gäller människor som jag bryr mig om, eller deras ungar...

det knuffade liksom till min väns son i våran trappuppgång och fy fan vad jag kokade inombords men jag gjorde ingenting i och med att det var små skitar!!!

med dey sagt så vill jag  att alla föräldrar- svenskar som invandrare- fostrar sina ungar till att bli bra människor och inte såna stöddiga jävlar, för då får de ta mig fan skylla sig själva senare i livet när deras barn blir utstöta för att ingen vill eller vågar umgås ,med dom!


kan ju meddela folket att jag hade gett våran unge en lavett om den hade betett sig respektlöst mot andra barn eller vuxna..

tror inte att jag eller min sambo kommer ha det problemet senare när eller om vi skaffar barn, för den ska lära sig redan i småglins åldern att man ska visa respekt innan man kan få det!

 


och i och med att den ena irritationsobjekts ungen var alban så kommer jag säga till min sambo att nästa gång de håller på mot min väns ungar eller deras kompisar så får de komma hit till oss så får min man säga till rövhåls äckel ungarna att de ska ge fan i att bete  sig så på det respektlösa sätt!


Menar fanskapen är inte i ksoovo (där det iinte finns lagar) så man kan bete sig hur som.

tA SEDEN DIT NI KOMMER SNORUNGAR MED FAMILJ  


NÅJA, IGÅR DEKLARERADE JAG MIN SKATT OCH DET Känns sjukt bra, det innebär att jag kommer få tillbaka skatten till sommaren och det kan behövas måste jag säg.

Nu ska jag försöka göra klart mitt skol arbete,

talk to you later! 


puss och kram/ johanna      

Av johanna ask - 11 april 2012 11:36

God dag bloggen

Idag är jag sjuk, jag har spytt och skiter som en jävla häst 

Sen samtidigt så ska jag bli klar med uppgift 6 i vård och omsorg och jag har ingen aning om hur jag ska gå till väga med alla frågor och jag känner typ stress stress stress....

Men det ska nog gå bra.

Mejlade nyss min goa lärare och det kommer kännas lättare..

Nu ska jag springa på toaletten...

Av johanna ask - 10 april 2012 06:28

Godmorgon.

Just nu dricker jag en kopp kaffe och sedan så ska jag åka till skolan...

 

Hade en sjuk dröm så kunde inte somna förrän halv tre  

Men men så kan det vara.

Hinner inte skriva mer nu.

Vi hörs

Puss och kram / Johanna  


P.s HA EN UNDERBAR DAG D.s    

  

Av johanna ask - 9 april 2012 12:07

Hej och god morgon min fina blogg...

Idag ska det bli plugg plugg plugg för hela slanten 

Om en vecka ska uppgift 6 vara innelämnad och jag har inte ens tittat på uppgiften, men IDAG GÄLLER DET..

Så kommer inte skriva så mycket nu utan kommer uppdatera då och då kan jag säga!

Hörs. 

Ha en bra dag alla goingar.

Puss och kram / Johanna   

Av johanna ask - 8 april 2012 22:04

Filmmys med mitt hjärta nu.

Eftersom vi har bråkat idag så vill vi ha det bra genom att kolla på någon bra film tillsammans 

Så nu säger jag god natt så uppdaterar jag imorgon hur det går med pluggandet!
Sov så gott dröm sött vakna blött 

Puss och kram / Johanna     

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards