Alla inlägg den 3 april 2012

Av johanna ask - 3 april 2012 20:46

God kväll bloggen.

Idag har jag suttit barnvakt åt S.J brors ungar tillsammans med S.J såklart..

Det var underbart trevligt och vi tog en massa bilder och en av dom tänkte jag ladda upp som S.J tog på mig idag efter lekstunden ute 


Jag vill gärna ha barn ännu mera när jag får möjligheten till att hålla dem och ta dem tätt intill mig och det är inte så konstigt att ens mamma-känslor kommer upp då och jag älskar barn och läääääängtar tills jag själv får gå med magen i vädret och vara en stolt gravid 


Men här bjussar jag på bilden i alla fall så att ni får se hur mysigt och fint väder det var där i Frennarp ikväll:

 

Lilla jag tidigare ikväll.

Nu ska jag i alla fall sluta för idag är det tisdag och då vankas det Desperate housewifes and GCB- good cristian bitches 

Good natt säger jag nu ifall jag glömmer det senare.


Imorgon börjar jag halv ett och det känns så otroligt jävla bra.

Kan jag få lite sovmorgon imorgon med.

Puss och kram / Johanna   

Av johanna ask - 3 april 2012 15:38

Hej och god eftermiddag bloggen.

Jag är på otroligt dåligt humör idag.

Fast det ska jag inte vara sen när jag åker med S.J till hennes bror för då ska vi passa ungar...

Hehe vilket ska bli så underbart skönt.


Nu har jag inte tid att skriva mer utan gör det lite senare ikväll om jag orkar för satt och halv sov idag när vi lyssnade på en föreläsning med Sara Brescher.

  

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards