Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Inte kunnat skriva.

Av johanna ask - 23 mars 2012 16:55

Okej nu är det som så här att jag och min sambo inte har någon dator längre för den är helt paj.

Det var som följande att han satt och kollade på någon film en torsdag kväll för två veckor sedan då datorn bara lade av.

Jag sov i soffan för jag hade en sådan djävulusisk dag...

På fredagen när jag kom hem så berättade då min älskling för mig att datorn inte funkade så på måndagen då gick vi till Eurostop, till Phone family, som hade sålt detta abonemang till oss, och förklarade hur det låg till (inte fan fick vi någon större hjälp utav fanskapen som jobbar där, så var ni än gör Halmstad- folket TECKNA ALDRIG NÅGOT ABONEMANG DÄR, FRAMFÖRALLT INTE AV CHEFEN SOM HETER JIMMIE FÖR VI KÄNNER OSS SÅ OTROLIGT GRUNDLURADE AV HAN), och det enda vi fick var ett nummer till HP som vi skulle ringa till vilket vi gjorde, där sa dom att vi skulle gå tillbaka till Phone family, vilket vi givetvis gjorde, och där sa dom att de inte alls tar emot datorn så gick vi fram och  tillbaka dit som två förvirrade hönor som irrade omkring, och jag sa till min man att nää nu fan stannar jag hemma jag orkar inte mer.

Så han åkte dit igen och kom sedan hem med datorn igen, jag menar de har ju noll koll känner vi.


Så i alla fall så ringde vi idag till Telenor och vi fick hjälp av dom.

De sa att om det inte blir bättre denna gången så kommer de att avsäga abonemanget åt oss vilket känns otroligt bra.

Annars så skulle vi vara tvungna att betala över 30.000:- i 24 månader för något som vi inte ens är 100% nöjda med.

SKULLE ABSOLUT FAN I HELVETE INTE TRO DET!!!
 


Jaja men nu ska jag kila igen, jag ska till LIDL och köpa två kilo bananer för 20:- .

Så vi får höras senare idag.

Puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

  denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))älskar dig älskling<3<3<3<3   hallojsan! oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö pluggar ikväll me...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards