Alla inlägg den 4 mars 2012

Av johanna ask - 4 mars 2012 23:18


Grattis min fina älskling.

Kanske lite för tidigt men men.

Idag/imorron blir du 25 år.

Jag älskar dig!

Är såååå lycklig att jag har dig i mitt liv och jag vet att du känner likadant...

Du är så jäkla söööt och fin på alla sätt och vis.

DU är mitt allt, mannen i mitt liv, du är syret som jag andas och behöver för att kunna leva.

   

Låt INGEN få komma emellan oss.

INGENTING kommer kunna förstöra för oss två- de enda som kan förstöra är oss själva i sådant fall.

Love you so much!
      

Av johanna ask - 4 mars 2012 19:46

Hej bloggen.

Idag är det söndag och min prins jobbar.

Har jobbat sedan 11.00 imorse och har inte kommit hem än 
Och imorgon fyller min älskling 25 år.  

Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom?
I alla fall på morgonen så ska jag ge honom frulle på sängen och skriva någon fin kärleks dikt kanske?
Jag tror att jag ska handla en vit fin t-shirt till honom med, för det är det han önskar sig!
Aaaw, min fina prins.



Om jag hade haft ett arbete så hade jag definitivt köpt något dyrare kan jag lova.
Jag tycker att världens finaste pojkvän är värd det, eller om jag även tar med honom ner till Roberts cafe och bjussar på kaffe med?
 

Sorry att jag inte har skrivit så myckt under helgen men har liksom haft annat att tänka på och det är skolan.

Vi har inte många lektioner kvar innan vi avslutar bl.a Människan socialt och kulturellt.
Nu kom i alla fall han hem.
Så nu ska jag sluta.

 




En bild på mig och Sandra, en tjej kompis som jag tycker så mycket om.

Jag är alltid på glatt humör efter att ha umgåtts med henne.

  

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards