Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

6 mars 2012

Av johanna ask - 6 mars 2012 20:02

God kväll alla där ute!

Idag efter skolan så gick jag och E.F till Roberts cafe och skulle komplettera vårat skolarbete...

Det gick ur dåligt.

Antingen så är vi aningen tröga eller så skriver våran lärare punschiga kommentarer som vi inte redigt förstår 

Jag hoppas givetvis på det sist nämnda men ibland undrar jag ifall jag verkligen inte ÄR trögare än sirap?


VI beslutade oss för att vi vill ta det muntligt i allafall och ska snacka med den kvinnan imorgon, hoppas det går bra för imorgon så ska hon betygsätta alla 32 i klassen...

 När jag snackade med henne i fredags så låg jag på G-nivå och det kan ju knappast ha ändrats sen dess då vi inte har gjort något mer skolarbete i det ämnet?
 


Ska bli redigt skönt att den kursen snart är över och få börja med en ny kurs: Medicinsk grundkurs som jag förvisso fasar över men som jag ändå kommer kämpa för att få minst G i alla fall. 

Älsklingen min är på jobbet och han slutar snart så då ska han få sin present, hoppas att han inte kommer läsa detta inlägg innan för då kommer hans present inte att vara någon överraskning 



Förresten om jag åter ska berätta om skolan så tycker jag att det är otroligt vedervärdigt att vissa glider in som på en räkmacka vad gäller betyg och sådant.

Jag menar varför ska vissa i gruppen sitta och slita röva av sig medan andra bara sitter vid sidan av och fipprar med mobilen eller gör något heeeeelt annat oväsentligt? 



Varför väljer man att gå i skolan då man bara får för sig att dyka upp ibland?
Finns ju faktiskt dom som verkligen VILL och skulle göra ALLT för att få gå Omvårdnad (var ju minst 100 sökande)?
Så himla taskigt och egoistiskt kan jag känna rent spontant...



Men men, nu ska jag inte lägga ner så mycket energi på det 

Jag går ju där och är otroligt glad för att jag kom in på skolan.

Och för att jag har träffat såna underbara, goa och snälla människor 

Finns tre personer i klassen som jag tycker sååå himla mycket om och dessa tre är:
1. S.J - underbart go tjej som får mig att skratta ihjäl mig och får mig på glatt humör oavsett vad. Otroligt rolig och skoj frisk så man dööör.

2. A.M - en kille som vi kallar för kungen och som är otroligt bra att prata med.
Lugn och fin som en flygmaskin är han och är så otroligt go han med.

3. E.F - en snäll liten blondin som skrattar och är skit rolig hon med.

Vi har hängt ihop i stort sett sedan första skoldagen och har gjort ett eller två skolarbeten ihop.

Dessutom har vi shoppat ihop och lunchat ihop.



Dock vill jag säga att alla de tre personerna kommer på första plats har så svårt att säga att den ena eller den andra kommer på första plats.

Ville bara tydliggöra att det är tre personer som jag liksom inte vill tappa kontakten med. 


Blir ingen bild idag heller men det får bli imorgon.

Nu ska jag skriva ett fint kort till min älskade man tills han kommer hem!
Puss och kram Johanna

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna ask - 23 januari 2013 12:59

hej hopp idag när jag vaknade så upptäckte jag att mina ögonlock var lika stora som golfbollar och väldigt svullna!känner mig som en japan/kines som har hängande ögonlock heheheinget illa menat!!!   uppenbarligen är det en allergisk reaktion mo...

Av johanna ask - 4 december 2012 18:49

hej alla goa och glada här i halmstad har det snöat nu är det bara mest för jävla kallt... jag har lite bilder ifrån våran semester i somras:           bla bla bla orkar inte skriva nåt om varenda bild... ha en fin kväll. puss och...

Av johanna ask - 8 november 2012 19:58

det var ju ett tag sedan jag skrev här hahaha har ärligt talat haft fullt upp med skola, läxor och praktik....   ...

Av johanna ask - 8 oktober 2012 21:32

idag var en hor dag i mina ögon.jag och älsklingen har bråkat men nu så har vi löst det i alla fall, men vissa gånger så tänker jag faktiskt att jag skiter i hur det går men det gör jag ju ändå inte för jag hade blivit skit ledsen om skilda vägar had...

Av johanna ask - 6 september 2012 16:58

  denna bild var det första jag såg idag när jag kom hem:))älskar dig älskling<3<3<3<3   hallojsan! oj det var fan inte igår jag skrev känns lite ovant men jag har varit otrogen med mina andra bloggar höhöhö pluggar ikväll me...

Presentation


Johanna är namnet och jag har fyllt 23 år och bor tillsammans med min sambo sedan augusti förra året:)
Pluggar till uska samtidigt som jag är timmis på ett äldreboende.
Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards